pirrewit Geplaatst: 9 augustus Geplaatst: 9 augustus Ik krijg volgende foutmelding bij inkomende mails. Bij uitgaande werkt het ook niet. De opdracht STAT is niet gelukt. Fout bij verkrijgen van berichtnummers en -groottes. Mailserver pop.gmail.com antwoordde: [SYS/TEMP] Temporary system problem. Please try again later. r14mb57616416wrp Telenet mails en aliassen komen gewoon binnen Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Alventali Geplaatst: 10 augustus Geplaatst: 10 augustus Op de onderstaande link staat de meest waarschijnlijke oplossing volgens het Mozilla support forum In het engels https://support.mozilla.org/en-US/questions/1301414 1 Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Oplossing pirrewit Geplaatst: 10 augustus Auteur Oplossing Geplaatst: 10 augustus Deze morgen was het probleem van de baan en werkt alles terug na 2 dagen. Dus het was inderdaad een "Temporary system problem ". Ik dacht nu vlug nog een back up maken met MOZBACKUP . Dat lukt voor firefox maar voor Thunderbird krijg ik een fout nl. corrupt profile. Vreemd want ik zou denken dat het profiel voor beide in Mozilla toch identiek is? Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen