Ga naar inhoud


Weg met de plastic schroefdop!


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik lees het ook maar...

 

Door de komkommer in plastic te verpakken komt er minder vocht vrij en wordt de zuurstof gereguleerd.

Zo blijft de komkommer verser en sappiger.

Kortom langer houdbaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


zie het hier juist omgekeerd als die in het speciale vak van de amerikaan ligt : in plastiek binnen 5 dagen komt er schimmel en naakt gewoon 2 a 3 weken zonder problemen.Les excuses sont faites pour s'en servire in slecht frans

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem is als je 2 komkommers hebt, een biologische en een die dat niet is, hoe maak je dat dan kenbaar?

In het vak zien ze er precies hetzelfde uit en de kassa juffrouw ziet het verschil ook niet, dus wat moet ze aanslaan?

Trek er een plasticje omheen waar je wat op kunt zetten en het is plots duidelijk wat het is en de biologische liefhebber loopt niet naar buiten met niet biologische producten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bellejt zei:

overal zo .De woke beweging die plastiek weg wil maar voor hun moet het luxe zijn want wassen van produkten kennen ze niet.Bende zeik*** die alles kapot maakt.

Kun je mij uitleggen wat deze laag plastic met woke te maken heeft? Of bedoel je te zeggen dat alles wat vreemd is per definitie woke is? En wat versta je onder woke? En is iedereen met een iets ander idee in welke richting dan ook per definitie een zeikerd?

Ik kan je denkwijze duidelijk niet volgen en ben dus ook een zeikerd?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat plastic dopjes betreft vraag ik me wel af wie dit bedacht heeft?

Zien jullie wel eens zomaar plastic doppen rondslingeren?

En als je ze ziet waar komen ze dan vandaan?

Volgens mij juist niet van het pak vla, pak melk, de 1,5 literfles oid. maar waarschijnlijk van de kleine drinkflesjes die meegenomen worden voor gebruik onderweg.

Dus waarom dan de rest er mee belasten?

 

Maar ook in doppen die vast aan flessen zitten zit een duidelijk verschil en de ene leverancier heeft er duidelijk beter over nagedacht dan de andere.

Je hebt doppen die echt hinderlijk aan de flessen vast zitten en in de weg zitten bij het inschenken/drinken, echter er zijn ook doppen die vast zitten maar eenvoudig omgeklapt kunnen worden en dan niet in de weg zitten.

Dus denk dat sommige fabrikanten ook best eens kunnen kijken hoe hun dop verbeterd kan worden zodat ze minder hinderlijk zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

Maar wat plastic dopjes betreft vraag ik me wel af wie dit bedacht heeft?

Zien jullie wel eens zomaar plastic doppen rondslingeren?

En als je ze ziet waar komen ze dan vandaan?

Volgens mij juist niet van het pak vla, pak melk, de 1,5 literfles oid. maar waarschijnlijk van de kleine drinkflesjes die meegenomen worden voor gebruik onderweg.

Dus waarom dan de rest er mee belasten?

Daarom knip ik ze er af en flikker ze huppa de natuur in

  • Like 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, gerrit B zei:

Dan is het probleem ook simpel op te lossen, gewoon de Mojo een flinke trap onder de kl.ten zodra je ziet dat hij dit doet, bedenkt hij zich wel een 2e keer. 😁

Tsja, ik was zo'n toffe peer die altijd de dopjes er terug op schroefde en netjes in de plastic verzamelbak gooide. Maar als je mij als een randdebiel gaat behandelen dan ga ik als een randdebiel reageren.

  • Like 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

https://ondernemersplein.kvk.nl/wegwerpplastic-een-overzicht-van-de-regels/

 

Wanneer je die regels leest staat er steeds "betalen" dan is het plotseling wel in orde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, ceesv zei:

https://ondernemersplein.kvk.nl/wegwerpplastic-een-overzicht-van-de-regels/

 

Wanneer je die regels leest staat er steeds "betalen" dan is het plotseling wel in orde.

Ja joh. Met "de burger laten betalen" los je elk milieu probleem op.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Mojo zei:

Tsja, ik was zo'n toffe peer die altijd de dopjes er terug op schroefde en netjes in de plastic verzamelbak gooide.

Deden dat niet al de meeste mensen?

Wie wil immers zo'n stinkend pak waar nog wat uit kan lekken nadat je hem in de bak heb gegooid?

Maar dan toch de vraag hoe dat blijkbaar toch immens grote probleem van die doppen ontstaat?

Gaat het bij de afvalverwerker dan niet goed en strooit deze die doppen lukraak de natuur in?

Of hebben we gewoon te maken met een stel boomknuffelaars in Brussel die uit verveling maar dit soort onzin bedenken en opleggen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Één doppie in de week doet wonderen...

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...