Portuuno Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus Als ik mijn tv (Samsung NEO/QLED) aanzet, start de VU (Solo 4K) automatisch op. Dit gebeurt een aantal keren achter elkaar. Hoe kan ik dit uitzetten svp?
Oplossing bellejt Geplaatst: 14 augustus Oplossing Geplaatst: 14 augustus HDMI CEC uitschakelen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Portuuno Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus Dank voor het antwoord bellejt, maar hoe schakel ik dat uit?
bellejt Geplaatst: 14 augustus Geplaatst: 14 augustus staat ergens in je instellingen van de box (en de TV) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Portuuno Geplaatst: 14 augustus Auteur Geplaatst: 14 augustus De oplossing staat in VTI instellingen van de box.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen