Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn Fritzox 7360  is vervangen door een 7590   nu wil iemand graag de 7360   gebruiken  

Loop ik geen risico met de netwerk key die er opstaat alhoewel  deze bij de 7590  anders is 

Mvg Hans  

• Moderator
Geplaatst:

Ik zou hem even terugzetten naar de fabrieksinstelling.

https://nl.avm.de/service/knowledge-base/dok/FRITZ-Box-7360-int/3_Fabrieksinstellingen-van-de-FRITZ-Box-laden/

Gebruikt hij de box zonder reset in hetzelfde provider netwerk zal hij internet toegang hebben op jouw account.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Beste cees, 

Kan ik de Frritzbox  op mijn pc aansluiten met een Lankabel  en zo in het menu komen 

Anders moet ik alles los koppelen van het nieuwe modem    

• Moderator
Geplaatst:

Ja, dat kan.

Je zal van je fritzbox dan een ip adres krijgen, bijvoorbeeld 192.168.1.12

De Fritzbox webif heeft dan adres 192.168.1.1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
3 uren geleden, ceesv zei:

Ja, dat kan.

Je zal van je fritzbox dan een ip adres krijgen, bijvoorbeeld 192.168.1.12

De Fritzbox webif heeft dan adres 192.168.1.1

Beste cees  , het is uit eindelijk  gelukt  maar ging niet van een leien dakje  in de gebruikersinterface krijg je geen reactie als je in het menu  op systeem drukt  

na op update controleren kwam ik uiteindelijk wel in de optie BACKUP  en in fabrieksinstellingen . Hij vraagt dan op een telefoon die met het modem is verbonden dit kon ik gelukkig omzeilen nadat ik een knop op het modem had ingedrukt .  Bedankt voor de procedure   Mvg Hans      

• Moderator
Geplaatst:

👍

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen