de vrije fries Geplaatst: 15 augustus Geplaatst: 15 augustus (aangepast) "NASA TV" stopt per 28 augustus met haar satelliet uitzendingen en gaat verder als internet zender meer over de overgang van NASA TV naar NASA+ : https://www.nasa.gov/general/nasa-embraces-streaming-service-to-reach-inspire-artemis-generation/ 15 augustus aangepast door de vrije fries groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
zeeteefje Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus De NASA app is niet beschikbaar op Android TV, dus niet meer op het grote scherm te zien.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus Ik lig er niet van wakker. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Codx Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus Lijkt me niet verstandig, maar goed ze denken te kunnen besparen. Hierdoor gaan heel veel mensen niet meer kunnen kijken. Als men er moeilijker voor moet doen dan een nummertje op hun AB indrukken bereik je een grote groep al niet meer. Bovendien zul je zien dat als er wel iets belangrijks gebeurd de website van hun meteen overbelast raakt, zo is het altijd met streaming. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
wanderer Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus op mijn android foon zojuist nasa app geinstalleerd, of is dat iets anders? Samsung 40D6510WS
spijk Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus jamr keek er af en toe naar LG oled 65C16LA ,LG atmos soundbar DSP11RA , VU+ Duo 4K Bluetooth met VTI 15.0, Canal digitaal Cam-701, Cahors Big Bisat: 7W ,08W, 4.8E ,9E ,13E ,19E, 23.5E ,28.2E.
zeeteefje Geplaatst: 16 augustus Geplaatst: 16 augustus 1 uur terug, wanderer zei: op mijn android foon zojuist nasa app geinstalleerd, of is dat iets anders? Nee, dat is 'm. Maar dus (nog-) niet beschikbaar op Android TV. Wel op Android voor draagbare devices.
D-box Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus Er zijn diverse streams gewoon te bekijken op YouTube, abonnement is gratis. Ik heb YouTube gewoon op mijn TV; Er zitten ook HD zenders tussen! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
D-box Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus EDIT Gewoon live uitzendingen. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
kees321 Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus NASA TV wordt hier ook doorgegeven op "ons" kabelnetje : skv. En ik zie een waarschuwings balk onder in beeld. MAAR, diezelfde balk zie ik ook op de web-stream : https://www.nasa.gov/nasatv/ ( de tekst balk is niet steeds aanwezig ( op beide kanalen ) ) Niet handig nmi, zo kan je niet zien wat de aanvoer is. Zo'n waarschuwing zou je alleen verwachten op het kanaal wat gaat verdwijnen. ( en evt. een andere tekst op het kanaal wat blijft ) Maar ja, ik wacht het gewoon af.
kees321 Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus De stream is flink later dan via de kabel, dus . . . (?)
kees321 Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus Op 16-8-2024 om 01:20, de vrije fries zei: "NASA TV" stopt per 28 augustus met haar satelliet uitzendingen en gaat verder als internet zender Voor zo ver ik het begrijp verdwijnt het hele kanaal. https://spaceexplored.com/2024/07/31/nasa-is-all-in-on-streaming-ditching-the-nasa-tv-broadcast/ Dat vind ik wel jammer, ik hou wel van "zet aan en ik laat me verrassen".
D-box Geplaatst: 28 augustus Geplaatst: 28 augustus 11 uren geleden, kees321 zei: Voor zo ver ik het begrijp verdwijnt het hele kanaal. .... Het zijn 3 live streams: Live video from the international space station, Official stream of NASA TV's media channel, Official stream of NASA TV. Ik heb een oude tv (geen smart tv) maar ik zit bij KPN en in de Arris zit wel de YouTube app. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Mojo Geplaatst: 28 augustus Geplaatst: 28 augustus Op 27-8-2024 om 12:30, D-box zei: Ik heb YouTube gewoon op mijn TV; 1 uur geleden, D-box zei: Ik heb een oude tv (geen smart tv) maar ik zit bij KPN en in de Arris zit wel de YouTube app You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
D-box Geplaatst: 28 augustus Geplaatst: 28 augustus (aangepast) @Mojo Klopt helemaal. Ik ontvang YouTube gewoon op mijn oude tv dmv de Arris van KPN. Wat is daar zo vreemd aan? Zeker te warm vandaag (30 graden) dat je het niet snapt. 28 augustus aangepast door D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen