Ga naar inhoud


"NASA TV" stopt met satelliet uitzendingen


de vrije fries

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, D-box zei:

@Mojo

Klopt helemaal.

Ik ontvang YouTube gewoon op mijn oude tv dmv de Arris van KPN.

 

Wat is daar zo vreemd aan?

Zeker te warm vandaag (30 graden) dat je het niet snapt.

Als jij zou gaan snappen wat je zelf schrijft dan word het al beter.

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


14 minuten geleden, Mojo zei:

Als jij zou gaan snappen wat je zelf schrijft dan word het al beter.

 

 

Ach man,

Jij bent er alleen maar op uit om leden te kakken te zetten en uit te dagen.

Ik trap er niet in.

Wat Ik heb geschreven is de waarheid, of wil je me nu ook nog voor leugenaar uitmaken?

 

Ik wens je verder een plezierig leven, maar laat mij er buiten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nasa stopt helemaal met hun lineaire kanaal.

Stapt over op het ondemand platform NASA+

https://www.nasa.gov/live/

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W  SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, zeeteefje zei:

Ja, maar YouTube is niet gratis. Betalen of reclame kijken.

Ik heb nog nooit aan YouTube betaald.

 

Voor de liefhebbers van NASA TV, zoek m op op YouTube, abonneer je, kost niks.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, zeeteefje zei:

Als je niet rechtstreeks geld overmaakt, dan betaal je door reclame te kijken. Net als bij andere commerciële TV zenders.

Zal mij een worst wezen, ik betaal niks aan YouTube; ik heb nog nooit een rekening van ze gehad.

 

Iedereen wilt verdienen ten koste van de mensen, ik wil daar niet aan mee doen, ik betaal al genoeg aan belastingen, water, gas en licht, parkeervergunning, riool en noem maar op.

Straks gaat de regering ook nog tellen hoe vaak je je reet afveegt.

 

Ik vind het allemaal te krankzinnig voor woorden.

 

Dus voor YouTube ga ik niet betalen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nooit reclame dankzij mijn adblocker, op de TV gebruik ik de youtube plugin van kodi, maar er zijn ook apps (freetube) waarbij geen reclame hoeft te kijken. 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, D-box zei:

Dus voor YouTube ga ik niet betalen.

Je weet toch hoe het werkt? Als je niet betaalt, ben jij het product. Je betaalt met je data, je gegevens en door verplicht reclame te kijken.

 

Apps als Freetube voorkomen dat, maar die zitten weer niet in de appstore, en sideloaden geeft ook risico's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Codx zei:

Ik zie nooit reclame dankzij mijn adblocker, op de TV gebruik ik de youtube plugin van kodi, maar er zijn ook apps (freetube) waarbij geen reclame hoeft te kijken. 

 

 

Hoi Rechtse Rakker,

Leuk om weer wat van je te horen.

Goeie tips van je.

Ik zal me erin verdiepen.

Persoonlijk stoor ik me niet aan die reclames; tijdens reclames kan ik van alles doen: ff schijten/pissen, stukje worst/kaas afsnijden e.d.

De reclames worden hier goed benut.

Veel groeten,

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, zeeteefje zei:

Je weet toch hoe het werkt? Als je niet betaalt, ben jij het product. Je betaalt met je data, je gegevens en door verplicht reclame te kijken.

 

Apps als Freetube voorkomen dat, maar die zitten weer niet in de appstore, en sideloaden geeft ook risico's.

Snap ik niet;

Ik kijk YouTube gewoon via mijn KPN abonnement op mijn TV en als ik in de tuin zit gewoon via WIFI.

 

Niks geen data-kosten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keek er af en toe naar. Alleen maar herhaling op herhaling. Persoonlijk mis ik dit kanaal echt niet.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Mimisiku zei:

Keek er af en toe naar. Alleen maar herhaling op herhaling. Persoonlijk mis ik dit kanaal echt niet.  

Bij mij gaat het er niet om of het een interessante zender is; bij mij gaat het om de "HEB" ik kan er naar kijken omdat ik m heb.

 

Als ik een zender ontvang op de korte golf die met een laag vermogen uitzendt vanaf de andere kant van de wereld trek ik een fles wijn open.

 

IRC s bestaan niet meer in Nederland, dus ga ik naar de Bank om Euros in te wisselen naar Dollars

Dan doe ik 1$ bij in de envelop om een QSL-KAART te kunnen ontvangen.

 

Tsja, ieder zn hobby.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...