Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 augustus Auteur Geplaatst: 21 augustus Heb je deze zekeringen al geprobeerd? Kan ik zwaar aanbevelen. Ik ben van mijn stoel gevallen van de verbazing toen ik de eerste geluidsindrukken moest verwerken. Onwijs. Dat ik die dingen niet eerder heb gekocht. https://www.highend-audiokabel.de/hifi-tuning-supreme-feinsicherung-5x20mm-t-traege-gold-silber.html "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 21 augustus Moderator Geplaatst: 21 augustus Zonder de bijbehorende zekering houders krijg je wel een misaanpassing van ongeveer € 800,- Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Big fellow Geplaatst: 21 augustus Geplaatst: 21 augustus Ik zou willen dat ik dit kon verkopen met droge ogen. Dat moet toch een handel zijn waar de marges gigantisch zijn! “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 augustus Auteur Geplaatst: 21 augustus 2 uren geleden, ceesv zei: Zonder de bijbehorende zekering houders krijg je wel een misaanpassing van ongeveer € 800,- ceesv, het gaat om de veerdruk van de zekeringshouders. Als dat niet precies klopt zal dit onherroepelijk invloed hebben op de kanaalscheiding in het stereo beeld. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Psychosammie Geplaatst: 26 augustus Geplaatst: 26 augustus Ik krijg toch het idee dat jullie de audiofiel niet helemaal serieus nemen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 26 augustus Geplaatst: 26 augustus Nee en jij wel dan met je Yamaha AVR Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 26 augustus Geplaatst: 26 augustus Mijn 2 Yamaha's staan nog in de berging. We hebben nu een Denon Ceol in de huiskamer. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 27 augustus Geplaatst: 27 augustus Aha wijs besluit. Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 28 augustus Geplaatst: 28 augustus Wijs besluit? Was meer een eenzijdige beslissing van vriendin lief. 1 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Mojo Geplaatst: 28 augustus Geplaatst: 28 augustus 24 minuten geleden, Psychosammie zei: Wijs besluit? Was meer een eenzijdige beslissing van vriendin lief. Ah. Directiebesluit. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 augustus Auteur Geplaatst: 31 augustus Hier mijn platenspelertje. Heb ‘m gelijk gekocht omdat ik 2% korting kreeg bij contante betaling. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 31 augustus Geplaatst: 31 augustus Nou ja inclusief verzending is toch een mooie deal. Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen