edbe Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus ik heb een Samsung A14 waar ik alle financiële en ziekenhuizen/huisartsen afspraken voor mijn moeder bij houdt. nu had ik deze voorzien van een pincode nu naar paar pogingen is deze geblokkeerd. maar kan met geen mogelijkheid de hele telefoon resetten of binnenkomen. o ja deze smartphone draait alleen op wifi dus er zit geen simkaart erin. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus de on/of en volume down up toetsen gebruiken Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus Zal vast werken maar dan is hij wel alle afspraken etc kwijt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
edbe Geplaatst: 17 augustus Auteur Geplaatst: 17 augustus 46 minuten geleden, Psychosammie zei: Zal vast werken maar dan is hij wel alle afspraken etc kwijt. moet alleen enkele apps en digid opnieuw installeren 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Mojo Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus 55 minuten geleden, edbe zei: moet alleen enkele apps en digid opnieuw installeren En weten welk gmail adres op de mobiel gebruikt werd. Daarna mag je ook hopen dat er een backup werd gemaakt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus Cloud? Mail, contacten en agenda staan beter op de cloud, maar dat vind misschien alleen ik. nieuw toestel meteen door reset toestel meteen door Coles Corner Richard Hawley
Mojo Geplaatst: 17 augustus Geplaatst: 17 augustus 16 minuten geleden, Tonskidutch zei: Cloud? Mail, contacten en agenda staan beter op de cloud, maar dat vind misschien alleen ik. nieuw toestel meteen door reset toestel meteen door Nee, niet via een harde reset. Dan heb je het gmail adres nodig You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
edbe Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus toestel is opnieuw gereset...werkt weer naar behoren....apps erop en inloggen gaat ook weer. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen