Ga naar inhoud


Lnb vervanging vraag


satdr
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Ik heb deze set, heel lang geleden, met behulp van dit forum gebouwd. Ooit is er een LNb kapot gegaan en heb hem vervangen voor 1 met 1 uitgang. Ik heb weer 2 uitgangen nodig, dus ik zoek een lnb met 2 uitgangen die op deze rail passen. Volgens mij is het een 88 triax en de lnb s waren meen ik black ultra inverto? Het gaat om de afwijkende lnb op de foto’s. De andere werken nog. Bvd voor het meedenken! Gr satdr

IMG_4479.jpeg

IMG_4477.jpeg

IMG_4475.jpeg

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op een Triax 88 heb je 5mm moeten smokkelen tussen de 19,2 en 23,5-lnb omdat die afstand 54mm moet zijn terwijl de koppen 59,5mm zijn.
De Inverto Premium op de 13e-positie die vervangen moet worden heeft ruimte genoeg dus daar hoef je niet te kijken naar de kopdiameter. Maar wil je wat meer signaal op de Astra 19,2, dan zou ik daar een Inverto Ultra PLL ( https://inverto.tv/lnb/446/twin-high-gain-low-noise-40mm-pll-lnb )

op zetten die een kopdiameter van 48mm heeft en de Inverto Black Ultra van positie 19,2 naar positie 13oost verhuizen.

 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Top dank Sprietje. Daar ga ik even over nadenken, eigenlijk heb ik wel genoeg signaal op de 19.2. 
Kun je een twin LNB adviseren om de 13e te vervangen als ik de rest zo laat? 

En btw je ziet dat de installatie nog steeds werkt, ik denk dat het zomaar 15 a 20 jaar oud is

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...