Ga naar inhoud


TVSH 16E (FTA) ontvangst


Hansen

Aanbevolen berichten

Hallo, even een vraagje. Hoe zit dat met de FTA zenders van TVSH op 16 E. heb dit al een aantal jaren geleden gemerkt en het gaat nu nog steeds zo, met alle Enigma2 ontvangers die ik heb gebruikt. Met een satelliet scan staan ze in de lijst, TVSH Shquip. Plus, 24 HD, 3, Shkolle HD, Sat HD, Muzike en Sport. Maar geen beeld als je ze wil zien. Dat lukt wel als ik ze met de gebruiksersgedefineerde transponder instellingen scan. Dat is op 16E in dit geval, DVB-S2 - 12639 H – 10833 – 8PSK – 3/5 - en na opslaan doen ze het. Raar dat dit zo moet en mijn vraag is ook, zijn er nog meer zenders (ook op andere satellieten) die je zo moet binnenhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke fout dan wel, ik scan de zenders en dan staan ze er. Werk niet met zenderlijsten, die maak ik zelf. Heb, zoals al vermeld dit al jaren. Met  o.a. Vu ultimo, Mutand HD-51, Xsarius Galaxy, Zgemma H7 , AB-Pulse. Allen met  (diverse) OpenPli. Steeds het zelfde als hierboven beschreven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Misschien staat de zenderidentificatie van het programma fout, op data i.p.v. tv of radio.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ber2020 zei:

11262,H,30000,2/3     ,DVB-S2,8PSK,1,366,H,Eutelsat 16A 

12639,H,10833,3/5     ,DVB-S2,8PSK,1,366,RTSH,Eutelsat 16A 

hebben de zelfde tid 1 nid 366 

nu mis de zender van 11262   Al Jazeera Balkans HD   Fashion TV HD

 

 

 

Hallo, ik had hetzelfde probleem met deze kanalen op deze satelliet. Sinds de Openpli 9.0 versie en regelmatige updates geen problemen meer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt (Ber2020) zelfde verhaal met 11262H, daar zit ook nog DUGA. Ook z'n zender die (net als veel meer op o.a. 16E)  4/3 in 16/9 uitzenden. Is niet om aan te zien. Maar nog steeds benieuwd of er ook zo  verstopte zenders nog op 0,8W-5E-9E-13E-19,2E-23,5E en 28E zitten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Hansen zei:

Klopt (Ber2020) zelfde verhaal met 11262H, daar zit ook nog DUGA. Ook z'n zender die (net als veel meer op o.a. 16E)  4/3 in 16/9 uitzenden. Is niet om aan te zien. Maar nog steeds benieuwd of er ook zo  verstopte zenders nog op 0,8W-5E-9E-13E-19,2E-23,5E en 28E zitten. 

Verder geen verstopte zenders zover ik weet

Scan zelf nooit gebruik zenderlijsten via dreamset

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...