sattv4iedereen Geplaatst: 19 augustus Geplaatst: 19 augustus Hi, Ik heb een chinese smartwatch gekocht met simkaart mogelijkheid. Nu werkt die wel via mijn telefoon perfect maar via de simkaart, kan ik enkel bellen, en niet opgebeld worden. Is dit probleem gekend? Base werkt niet, en bij neibo, kan je enkel bellen. Woe weet raad? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
sattv4iedereen Geplaatst: 19 augustus Auteur Geplaatst: 19 augustus Heb ik reeds gedaan, en kreeg enkel als antwoord dat ik hem mag terugsturen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
paardengek Geplaatst: 19 augustus Geplaatst: 19 augustus 48 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Heb ik reeds gedaan, en kreeg enkel als antwoord dat ik hem mag terugsturen. Simpel gezegd, problem solved... Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
sattv4iedereen Geplaatst: 20 augustus Auteur Geplaatst: 20 augustus Nee hé. Hoeveel verzendkosten moet ik dan niet betalen, en heb dan nog geen smartwatch met sim support. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Mojo Geplaatst: 20 augustus Geplaatst: 20 augustus 23 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Nee hé. Hoeveel verzendkosten moet ik dan niet betalen, en heb dan nog geen smartwatch met sim support. Misschien ruilen voor een 5G switch? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
paardengek Geplaatst: 20 augustus Geplaatst: 20 augustus 4 uren geleden, sattv4iedereen zei: Nee hé. Hoeveel verzendkosten moet ik dan niet betalen, en heb dan nog geen smartwatch met sim support. Dat is het risico, dat je zoiets uit "verwegistan" besteld. Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen