Ga naar inhoud


HBOMAX Belgie wel of niet beschikbaar.


SoarSat

Aanbevolen berichten


Het bestaat, ik heb een jaar abbo op premium met 4K en geniet al meer of een maand van het 4K aanbod.

vergeleken met hbo Amerika is het wel flauw.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, SoarSat zei:

Zal dan waarschijnlijk enkel via bancontact gaan.

Ik heb het via Paypal gedaan, niet via bankcontact.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal het waarschijnlijk zo zijn dat mijn UK PayPal account met UK HSBC kaart niet aanvaard wordt. Wellicht hebben ze gewoon de melding niet aangepast op de website. 'Credit cards issued outside of the US' zou in in dit geval issued outside of Belgium moeten zijn. Ik had als taal ook Engels gekozen.

 

Maar goed zal nog wel even wachten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik dit allemaal lees krijg ik de indruk dat je een abonnement probeert af te sluiten op een US aanmeld site.

En die zullen alleen een US credit card accepteren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je in België een aanmelding doet of inlogt ga je ook naar de Amerikaanse site, van daar uit wordt je regio gecheckt volgens je IP adres.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Wanneer ik dit allemaal lees krijg ik de indruk dat je een abonnement probeert af te sluiten op een US aanmeld site.

En die zullen alleen een US credit card accepteren.

Ik denk het niet, er staat ook gewoon een euro symbool en bancontact bestaat niet in de VS volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, SoarSat zei:

Ik denk het niet, er staat ook gewoon een euro symbool en bancontact bestaat niet in de VS volgens mij.

Zoals ik zei zal je betaling optie niet juist staan en nog niet zien dat je vanuit België probeert te betalen.

in de uk bestaat hbo Max nog niet dus dat lukt ook niet met je UK betaal account.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...