Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Zandvoort


Sprietje

Aanbevolen berichten

image.png.80f7060a4f673fe6c805ad001c27d8b2.png

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Startopstelling vanmiddag
1.     Lando Norris                  McLaren
2.     Max Verstappen            Red Bull
3.     Oscar Piastri                  McLaren
4.     George Russell              Mercedes
5.     Sergio Perez                   Red Bull
6.     Charles Leclerc              Ferrari
7.     Fernando Alonso           Aston Martin
8.     Lance Stroll                    Aston Martin
9.     Pierre Gasly                    Alpine
10.     Carlos Sainz                 Ferrari
11.     Yuki Tsunoda               RB
12.     Nico Hulkenberg         Haas
13.     Kevin Magnussen       Haas
14.     Lewis Hamilton           Mercedes
15.     Daniel Ricciardo          RB
16.     Esteban Ocon              Alpine
17.     Valtteri Bottas             Stake F1
18.     Guanyu Zhou               Stake F1
19.     Logan Sargeant           Williams
20.     Alex Albon                    Williams

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De fans arriveren in Zandvoort!

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logan Sargeant start vanuit de pits.

Dus hebben ze de auto op kunnen knappen.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, Con zei:

Logan Sargeant start vanuit de pits.

Zijn laatste F1 wedstrijd?

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, ceesv zei:

De fans arriveren in Zandvoort!

En, was je erbij? Geen parkeerplaats voor je Beamer?😁

 

UV factor 1000 op je kale schedel, ik kijk liever hier thuis. Zie ik meer van het spektakel dan op een tribune met oranje rook bommen.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De laatste keer dat ik op het circuit was zal rond 1972 geweest zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

ik kijk liever hier thuis. Zie ik meer van het spektakel dan op een tribune met oranje rook bommen.

Zoon van mij is er geweest op uitnodiging van een klant en zegt ook "leuk om een keer meegemaakt te hebben maar ik kijk wel thuis"

Hij gaf ook aan van dat je thuis veel meer ziet, nu hoor je ze aankomen, is het 1 flits en ze zijn weer weg en of ze iemand hebben ingehaald, er onderweg wat is gebeurd oid. dat zie je pas als ze weer de volgende keer langs flitsen.

 

Maar ook een simpel opengesneden wit bolletje met een frikandel er tussen voor € 9,50 was toch ook niet leuk meer.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, gerrit B zei:

Zoon van mij is er geweest op uitnodiging van een klant en zegt ook "leuk om een keer meegemaakt te hebben maar ik kijk wel thuis"

Hij gaf ook aan van dat je thuis veel meer ziet, nu hoor je ze aankomen, is het 1 flits en ze zijn weer weg en of ze iemand hebben ingehaald, er onderweg wat is gebeurd oid. dat zie je pas als ze weer de volgende keer langs flitsen.

 

Maar ook een simpel opengesneden wit bolletje met een frikandel er tussen voor € 9,50 was toch ook niet leuk meer.

 

Je gaat erheen voor de sfeer.

Een goeie kennis van mij is daar momenteel en er zijn ook grote

schermen geplaatst dus je kunt ook een groot deel van de rest zien.

Maar ik kijk ook liever thuis.

 

 

2 uren geleden, ceesv zei:

Zijn laatste F1 wedstrijd?

 

Volgens mij ook.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook wat hij aangaf de sfeer is leuk (hij zat links boven de pitsstraat, dacht dat ze dat de paddockclub noemen)

Dus geweldig om een keer mee te maken maar ook dat als je wat zien met herhalingen ed. dan moet je toch voor de TV zitten.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...