Tonskidutch Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden kun je allemaal op je smartphone regelen https://afuk.frl/nl/superhandich-de-oersetter-app/ p.s. die Zandvoortse racebaan heeft dus niet genoeg geld opgeleverd.!?@ Always and Forever Pat Metheny Group
Zunigkyk Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden @Drs. IJzerbout Oefen hier maar eens mee (als het wat wordt laten de grenswachten je er misschien in):
el renegade Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 2 uren geleden, Tonskidutch zei: kun je allemaal op je smartphone regelen https://afuk.frl/nl/superhandich-de-oersetter-app/ p.s. die Zandvoortse racebaan heeft dus niet genoeg geld opgeleverd.!?@ Het verhaal is volgens mij dat ze het hele weekend vol moeten zitten om geen verlies te draaien en dat risico willen ze na 2026 niet meer nemen.
Tonskidutch Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden Het was ook wensdenken van diverse mensen inzake die oude glorie van Zandvoort en de autosport uit de jaren 60, toen je nog echt lood en rubber kon inademen rondom het circuit. Men draait verlies en dat is stom als je 1 weekend F1 hebt en voor de rest van het jaar een paar overmoedige rijke snoodaards. Always and Forever Pat Metheny Group
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Even iets verder kijken Om een F1 te mogen organiseren mag je dus als organisator in 2025 in Nederland even 32 miljoen af gaan tikken. En die 32 miljoen moet je dus in dat ene weekend terug zien te verdienen als de F1 in Zandvoort neerstrijkt want die rijks snoodaards betalen de rest van het jaar. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Het asfalt kunnen ze nog gebruiken voor de dijkverzwaring. Heeft het onzinnige circuit nog iets gunstigs opgeleverd. Hoeveel heeft boef Bernhard junior er aan verdiend met z'n huizen in Zandvoort? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 1 uur terug, minplus zei: Hoeveel heeft boef Bernhard junior er aan verdiend met z'n huizen in Zandvoort? Volgens mij had/heeft hij er nog veel meer in Amsterdam. Meen een paar jaar geleden ergens een spandoek gezien te hebben in Amsterdam met de tekst "prins Bernhard en zijn 75 woningen" zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen