Con Geplaatst: 24 augustus Geplaatst: 24 augustus (aangepast) 24 augustus aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Ja, Hamilton start nu vanaf plaats 14 want ook Alexander Albon is gediskwalificeerd wegens een illegale vloer en moet achteraan starten dus schuift Hamilton weer een plaatse op.
Sprietje Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Startopstelling vanmiddag 1. Lando Norris McLaren 2. Max Verstappen Red Bull 3. Oscar Piastri McLaren 4. George Russell Mercedes 5. Sergio Perez Red Bull 6. Charles Leclerc Ferrari 7. Fernando Alonso Aston Martin 8. Lance Stroll Aston Martin 9. Pierre Gasly Alpine 10. Carlos Sainz Ferrari 11. Yuki Tsunoda RB 12. Nico Hulkenberg Haas 13. Kevin Magnussen Haas 14. Lewis Hamilton Mercedes 15. Daniel Ricciardo RB 16. Esteban Ocon Alpine 17. Valtteri Bottas Stake F1 18. Guanyu Zhou Stake F1 19. Logan Sargeant Williams 20. Alex Albon Williams
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus Moderator Geplaatst: 25 augustus De fans arriveren in Zandvoort! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Con Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus (aangepast) Logan Sargeant start vanuit de pits. Dus hebben ze de auto op kunnen knappen. 25 augustus aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus Moderator Geplaatst: 25 augustus 3 minuten geleden, Con zei: Logan Sargeant start vanuit de pits. Zijn laatste F1 wedstrijd? 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus 30 minuten geleden, ceesv zei: De fans arriveren in Zandvoort! En, was je erbij? Geen parkeerplaats voor je Beamer?😁 UV factor 1000 op je kale schedel, ik kijk liever hier thuis. Zie ik meer van het spektakel dan op een tribune met oranje rook bommen. Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus Moderator Geplaatst: 25 augustus De laatste keer dat ik op het circuit was zal rond 1972 geweest zijn. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus (aangepast) Toen zag de baan er heel anders uit. Toen hadden ze nog geen kombochten maar gingen de auto's ook al flink schuin. 25 augustus aangepast door Sprietje
Drs. IJzerbout Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus 1 uur geleden, ceesv zei: De fans arriveren in Zandvoort! Kijk, dit is een melding waar ik wat aan heb! Dat ziek je niet op de televisie 📺 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus Het was anders net nog op NPO 1 journaal 😜 Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus 1 uur geleden, Tonskidutch zei: ik kijk liever hier thuis. Zie ik meer van het spektakel dan op een tribune met oranje rook bommen. Zoon van mij is er geweest op uitnodiging van een klant en zegt ook "leuk om een keer meegemaakt te hebben maar ik kijk wel thuis" Hij gaf ook aan van dat je thuis veel meer ziet, nu hoor je ze aankomen, is het 1 flits en ze zijn weer weg en of ze iemand hebben ingehaald, er onderweg wat is gebeurd oid. dat zie je pas als ze weer de volgende keer langs flitsen. Maar ook een simpel opengesneden wit bolletje met een frikandel er tussen voor € 9,50 was toch ook niet leuk meer. 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Belangrijk om te weten voor @IJzerbout wat de bitterballen kosten.
Con Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus (aangepast) 9 minuten geleden, gerrit B zei: Zoon van mij is er geweest op uitnodiging van een klant en zegt ook "leuk om een keer meegemaakt te hebben maar ik kijk wel thuis" Hij gaf ook aan van dat je thuis veel meer ziet, nu hoor je ze aankomen, is het 1 flits en ze zijn weer weg en of ze iemand hebben ingehaald, er onderweg wat is gebeurd oid. dat zie je pas als ze weer de volgende keer langs flitsen. Maar ook een simpel opengesneden wit bolletje met een frikandel er tussen voor € 9,50 was toch ook niet leuk meer. Je gaat erheen voor de sfeer. Een goeie kennis van mij is daar momenteel en er zijn ook grote schermen geplaatst dus je kunt ook een groot deel van de rest zien. Maar ik kijk ook liever thuis. 2 uren geleden, ceesv zei: Zijn laatste F1 wedstrijd? Volgens mij ook. 25 augustus aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gerrit B Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus Dat is ook wat hij aangaf de sfeer is leuk (hij zat links boven de pitsstraat, dacht dat ze dat de paddockclub noemen) Dus geweldig om een keer mee te maken maar ook dat als je wat zien met herhalingen ed. dan moet je toch voor de TV zitten. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen