Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Zandvoort


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ofschoon ik al sinds 1977 niet meer in Nederland woon ben ik trots op mijn nationaliteit. En die geef ik niet af. 
Ik ben daarom een patriot en sta daar voor 100% achter. 
Ik heb met het Nederlandse volkslied geen enkel probleem omdat het de geschiedenis van ons land weerspiegelt. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


die hollanders zijn guitige mensen en wat een ambiance.Grote chapeau voor al de medewerkers en met wat een snelheid dat ze die wagen takelden.Nergens gezien en dikke proficiat.Op naar volgend jaar

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb met het Nederlandse volkslied geen enkel probleem omdat het de geschiedenis van ons land weerspiegelt. 

Helemaal eens!

Ik schaam me alleen voor landgenoten die zich voor het bezit van de Nederlandse nationaliteit alleen maar schamen. 

Dat zie ik maar weinig andere nationaliteiten overkomen. 

Allerlei internationale sportgebeurtenissen bevestigen dat.

 

Het Wilhelmus is ook niet zomaar een volkslied.

Niet alleen de inhoud weerspiegelt de geschiedenis van de Lage Landen, maar daarnaast de eerste letters van de 15 coupletten samen.

Plus de melodie.

 

  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

zwevende  waterpas cockpit camera's

Ik kijk bijna nooit, alleen deze keer gekeken omdat het 'gratis' via de NPO werd uitgezonden. Ik hoorde de commentator praten over 180º camera's. Die uitdrukking begreep ik niet want die dingen keken toch vooruit? 180º zou dan in mijn optiek de "andere kant op" moeten zijn. Dus naar achteren....

 

Als ze het hadden gehad over "waterpas camera's" dan had ik het wel begrepen....  dus hartelijk dank Drs.!

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Sprietje zei:

Er moeten nog 9 races gereden worden en Max heeft nog 70 punten voorsprong. Stel dat Max de komende 9 races telkens 2e wordt, dan verliest hij 9x7=63 punten. Dan zou hij nog steeds wereldkampioen worden met 7 punten voorsprong. Dan zou Norris nog 6 wedstrijden de snelste ronde op zijn naam mogen schrijven, dan nog is Max nog steeds wereldkampioen.

 

Je vergeet dat er ook nog sprintraces worden gereden en als Norris die ook wint wordt het een ander verhaal voor Max.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, TangoBravo zei:

Als ze het hadden gehad over "waterpas camera's" dan had ik het wel begrepen..

Dat zijn andere camera's dan de 180 graden camera's. De 180 graden camera's worden op afstand bediend en kunnen 180 graden draaien. Die beelden zijn echter (nog-) niet live beschikbaar. Die gebruiken ze om bv een inhaalactie volledig in beeld te brengen: vanaf het naderen van achteren, er naast rijden totdat de inhalende auto er voor zit beweegt de camera mee: 180 graden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...