Hansw Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus Beste , ik heb de laatste jaren uitsluitend Sim only abonnementen gehad ; nu wil ik een abonnement met toestel afsluiten Nu valt mij op dat je voor het toestel ( Samsung A35 ) aanzienlijk minder betaald bij belsimpel ( voor BEN ) als op de website van Ben zelf Klopt dat Mvg Hans
Con Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus Dat is redelijk normaal. Ik had dat een klein jaar terug met Solcon via pricewise. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hansw Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus (aangepast) ik zie nu dat 50 plus mobiel nog goedkoper is met het toestel Ik wilde eerst het toestel los kopen dan betaal je 239 euro bij abonnement 50 plus 168 euro Scheelt 75 euro , bellen en internet is het 1e jaar gratis voor mij 25 augustus aangepast door Hansw
Tonskidutch Geplaatst: 25 augustus Geplaatst: 25 augustus Altijd kijken of het een aanbieding is die maar voor een paar maanden geldig is... Coles Corner Richard Hawley
Hansw Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Nu lees ik van iemand een negatieve reactie dat je niet gelijk kan bellen en internetten bij 50+ Wat bedoelt hij , als je iemand belt ga je toch niet internetten Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus Moderator Geplaatst: 25 augustus Wanneer je bijvoorbeeld google maps gebruikt als navigatie en je wordt (handsfree) gebeld gaat het mis. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Beste ceesv , dat is geen probleem dan voor mij want ik internet niet buitenshuis op mijn telefoon . Eigenlijk heb ik geen GB,s nodig bij een abonnement maar dat maakt in prijs niet uit Ik lees wel dat 50 + VODAPHONE gebruikt en dat het bereik niet goed is Is dat voor internet of ook voor bellen Mvg Hans
Moderator ceesv Geplaatst: 25 augustus Moderator Geplaatst: 25 augustus 2 uren geleden, Hansw zei: Ik lees wel dat 50 + VODAPHONE gebruikt en dat het bereik niet goed is Op de ene plek is Vodafone beter dan andere aanbieders, in een andere stad is het weer andersom. Je zal moeten beoordelen welk net de beste dekking heeft op de plaatsen waar je de telefoon wilt gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Hansw Geplaatst: 25 augustus Auteur Geplaatst: 25 augustus Dank Cees, Beste , een ding begrijp ik nog niet Als je een hoger aantal GB kiest bij een mobiel abonnement wordt de eigen bijdrage voor het toestel aanzienlijk lager Ook al heb ik zoveel GB niet nodig ( 10 GB ) kan ik er dan toch beter voor kiezen Waarom is de eigen bijdrage voor de telefoon lager bij meer GB Voorbeeld berekening : Samsung A35 128 GB LEBARA bij 15GB Bellen + 15 GB 210 euro + bijdrage toestel 125 euro = totaal 335 euro bij 10 GB Bellen +10 GB 189 euro + bijdrage toestel 173 euro = totaal 362 euro
Con Geplaatst: 26 augustus Geplaatst: 26 augustus 14 uren geleden, Hansw zei: Dank Cees, Beste , een ding begrijp ik nog niet Als je een hoger aantal GB kiest bij een mobiel abonnement wordt de eigen bijdrage voor het toestel aanzienlijk lager Ook al heb ik zoveel GB niet nodig ( 10 GB ) kan ik er dan toch beter voor kiezen Waarom is de eigen bijdrage voor de telefoon lager bij meer GB Voorbeeld berekening : Samsung A35 128 GB LEBARA bij 15GB Bellen + 15 GB 210 euro + bijdrage toestel 125 euro = totaal 335 euro bij 10 GB Bellen +10 GB 189 euro + bijdrage toestel 173 euro = totaal 362 euro Kijk even of het beide een jaar betreft. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Hansw Geplaatst: 30 augustus Auteur Geplaatst: 30 augustus Beste , nu ik een aantal toestellen heb bekeken in de winkel kom ik misschien tot een rare eind conclusie De A35 heeft voor mij weinig meerwaarde in vergelijking met de A15 Ik heb foto, s in de winkel gemaakt en vind ze prima , surfen gaat ook goed en snel voor mij Dit toestel heeft zelfs een Oled scherm en dan voor 139 euro Ik was verbaast over de kwaliteit voor die prijs maar misschien stel ik geen hoge eisen Ik heb het idee dat de presentatie een groot gedeelte meespeelt met de keuze Aparte tafels voor de duurdere toestellen en merken zoals Apple beinvloed je toch in je keuze Net als dat ze alles in een bak hoog opstapelen om goedkoop over te komen . Wat mij ook opviel is dat het toestel 30 euro duurder is als bij Samsung zelf ( 169 Mediamarkt ) Mvg Hans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen