Ga naar inhoud


abonnement met telefoon


Aanbevolen berichten

Beste , ik heb de laatste jaren uitsluitend Sim only abonnementen  gehad ; nu wil ik een abonnement met toestel afsluiten 

Nu valt mij op dat je voor het toestel ( Samsung A35 )  aanzienlijk minder betaald bij belsimpel  ( voor BEN )  als op de website van Ben zelf 

Klopt dat  

Mvg Hans 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat is redelijk normaal.

Ik had dat een klein jaar terug

met Solcon via pricewise.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zie nu dat 50 plus mobiel nog goedkoper is met het toestel 

Ik wilde eerst het toestel los kopen dan betaal je 239  euro bij abonnement 50 plus  168  euro 

Scheelt 75 euro   , bellen  en internet is het 1e jaar gratis  voor mij 

 

 

aangepast door Hansw
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je bijvoorbeeld google maps gebruikt als navigatie en je wordt (handsfree) gebeld gaat het mis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ceesv , dat is geen probleem dan voor mij want ik internet niet buitenshuis op mijn telefoon  .

Eigenlijk heb ik geen GB,s   nodig bij een abonnement  maar dat maakt in prijs niet uit 

 

Ik lees wel dat 50 + VODAPHONE gebruikt  en dat het bereik niet goed is 

Is dat voor internet of ook voor bellen 

 

Mvg Hans  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...