Ga naar inhoud


Universele afstandsbediening à la Logitech, bestaat dat nog?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Lang verhaal kort: ik heb een jaartje of 6 een Loewe Bild 5 OLED in m'n woonkamer staan. Voor een paar tientjes kocht ik van Loewe ooit een verlichte afstandsbediening die destijds toebehoorde aan hun mediacenter. Hier bedien ik volledig de tv mee + de Vu+, verlicht, handig in het donker.

 

Enkele weken terug een 2 jarige OLED van Philips op de kop getikt met een klein defect, hersteld en om eens te kijken wat de verschillen tegenwoordig zijn na 4 jaar OLED evolutie, de Philips eens geïnstalleerd. 

Commentaar van m'n vrouw: wat een goedkoop stuk troep is dat??? (Sprekende over de originele Philips afstandsbediening)

Gelijk dacht ik aan die Harmony lijn van Logitech dat niet meer bestaat. 

Is er eigenlijk iets gelijkaardigs op de markt? 

Als ik eens in m'n kastje kijk: de tv, Vu+, versterker,... Dit heb je wel meer, dus universele AB's komen meer dan eens van pas vandaag. Maar, al googelend vind ik weinig terug.

 

Iemand?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zo, dat ziet er inderdaad net uit wat ik zoek. Nog nooit van gehoord.😃

 

Heb jij daar ervaring mee? Ik heb nog niet "door" gezocht, maar ik merk dat hij redelijk aan de prijs is. 

De eerste berichten die ik lees van dat ding dateren van 2015, dus vraag ik me meteen af of hij te upgraden is. Er komen uiteraard nieuwe toestellen dus ook IR codes bij. Handig om weten dat je hem die in dat geval kan aanleren...

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...