johnybegood Geplaatst: 30 augustus Geplaatst: 30 augustus Aten Draadloos Full HD HDMI extender tot 30m 2 x HDMI in en 1 x HDMI uit en natuurlijk 1 x draadloos, compleet met alle toebehoren. Merk: Aten Type: VE 809T Vraagprijs 90€ Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
sattv4iedereen Geplaatst: 19 september Geplaatst: 19 september Gebruikt die Europees toegelaten frequentie? Ik heb dat gevonden ( een ander merk), echter mocht die in Europa niet gebruikt worden, zowel de frequentie en vermogen voldeed niet aan de regels van bipt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
johnybegood Geplaatst: 20 september Auteur Geplaatst: 20 september Heb het 2 a 3 jaar gebruikt en gekocht des tijds gekocht in een Nederlandse webwinkel, ga er wel vanuit. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
johnybegood Geplaatst: 21 september Auteur Geplaatst: 21 september Een paar fotos van volgens mij Europese goedkeuring. Groeten Jan VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000 OpenPLI 9 R
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen