Ga naar inhoud


Te koop Xsarius Galaxy 4K


Hansen

Aanbevolen berichten

Met OpenPLi 9, tuners, 2 x satelliet (*eventueel meer met unicable) en duo kabel/T. Te koop voor liefhebber. Deze ontvanger een maand of vier geleden gekocht als 2e kans voor € 149,00 ( met standaard garantie) bij een bekende internetshop. Echter ik heb er steeds wat problemen mee gehad en ben het nu zat. De systeem klok loopt soms ineens ca. 12 minuten achter. Soms 3 x per week soms 1 x per maand of langer. De opnames op harde schijf reageren slecht met de pijltjes toetsen met vertraagd o.a. << gaat >> en met >> ook. Met zappen gaat het radartje wel eens draaien en moet je rebooten. Heb kort na aankoop contact gehad met de verkoper en die adviseerde mij een andere tijdinstelling. Maar dat hielp dus niet. Inmiddels na herhaald klagen kreeg ik het verzoek of ze mij mochten bellen, om mij beter van dienst te kunnen zijn. Dat is gebeurd en ik kan de box opsturen (op mijn kosten) en als eer na onderzoek geen problemen zouden zij moet ik € 35 betalen. Ik voel hier niet voor daar ik geen vertrouwen heb in een goede afloop en het mij dus alleen maar meer gaat kosten. Wie heeft hier zin en en doet een redelijk tbod. Ondanks de problemen die ik niet weet op te lossen is het verder een goede ontvanger met uitstekend beeld en veel mogelijkheden.

Galaxy met.jpg

Galaxy vk.jpg

Galaxy ak.jpg

remote.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb deze jaren geleden voor een prikkie overgekocht van een eveneens gefrustreerde eigenaar. DVB-C tuner zat los (voetje op print afgebroken). Kaartlezer zat los en werkte meestentijds niet direct. Bouwtechnisch een drama. Toendertijd €289 nieuwprijs. Absoluut niet waard...

 

Maar ALS hij beeld geeft is het prima..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   1 lid

×
×
  • Nieuwe aanmaken...