Jan Ambers Geplaatst: 31 augustus Geplaatst: 31 augustus is dit kanaal te ontvangen met basiclight abo?
bellejt Geplaatst: 31 augustus Geplaatst: 31 augustus (aangepast) mss gewoon op hun website kijken in welk pakket het zit ???? Simpel kijken en zien dat star channel enkel bij kanaal digitaal NL zit 31 augustus aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Oplossing Sprietje Geplaatst: 31 augustus Oplossing Geplaatst: 31 augustus (aangepast) Star Channel zit op positie 21 bij TV Vlaanderen maar alleen te ontvangen via internet, niet via de schotel, te ontvangen met het Basis Light abo. 31 augustus aangepast door Sprietje
Jan Ambers Geplaatst: 1 september Auteur Geplaatst: 1 september Bedankt iedereen en Sprietje in byzonder. Is dit te doen op een Vu+Duo? Als ik goed begrijp moet ik WiFi signaal aansluiten op Wlan, en welke driver of plugin moet ik gebruiken Vu loopt op VTi-8.3.0 Hoe vertel ik de Vu wat waar zit
Moderator ceesv Geplaatst: 1 september Moderator Geplaatst: 1 september Alleen via internet te ontvangen met een Canaldigitaal ontvanger. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 3 september Geplaatst: 3 september (aangepast) Op 1-9-2024 om 05:52, ceesv zei: Alleen via internet te ontvangen met een Canaldigitaal ontvanger. Of met een streaming box. Eventueel te streamen van je smartphone naar een cromecast. Mvg 3 september aangepast door jeevanhoof dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen