Ga naar inhoud


DPG media melding


Mathjanssen
Ga naar oplossing Opgelost door Mathjanssen,

Aanbevolen berichten


Op 1-9-2024 om 19:25, Mathjanssen zei:

Heb hier een abbo op een krant. Wanneer ik nu de stite van de krant opstart komt steeds een popup van DPG media. Staat wel wat over op internet maar krijg het niet weg. Ik gebruik windows11

 

Wie kan helpen dat ik deze melding niet meer krijg.

 

b.v.d  MJ

 

En wat vertelt de popup van DPG media precies ?

Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

De popup zegt dat ik opnieuw moet inloggen en dat elke keer opnieuw.  Ik kreeg een tijd later een andere popup waarin stond dat ik met meer dan 5 verschillende browsers inlog. (staat in hun voorwaarden dat dit niet mag).  Kreeg het gevoel dat ze denken dat ik met 5 verschillende apparaten inlog.  Door deze melding, die ik met Firefox kreeg, maar ook met Chrome browser ben ik van browser gaan wisselen en bij de AVG browser had ik dat probleem niet. Let wel ik log bijna altijd met mijn desktop in en op vakantie heel af en toe met mijn laptop.  In de voorwaarden stond dat als je meer dan 5 browsers gebruikt ze het abbo kunnen beeindigen. Ik heb hun geschreven dat ik bepaal welke browser ik gebruik en niet DPG media.  Ze mogen van mij het abbo op het Ad gerust beeindigen. Heb nog niks terug gehoord.

 

het probleem is nu opgelost door het wachtwoord voor AD te wijzigen.

groet MJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door het wachtwoord te wijzigen heb je dus de zwart lezer(s) belet om nog van jouw account gebruik te kunnen maken. 

 

Er las dus, meer dan waarschijnlijk, iemand mee met jou account. 

 

Mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...