Ga naar inhoud


Ben op zoek naar deze aansluiting.


MrDish

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Je kan hem echt zelf maken.

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uren geleden, MrDish zei:

Hallo menschen ,

ben op zoek naar zo

zo`n soort aan sluiting voor een raster-antenne.

20240903_102200.jpg

wat ik zo heb kunnen zien en voelen ,zit er aan de andere kant van de printplaat niks. of het moet heel dun zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dan is het een waardeloos ding.

Ziet uit naar een capacitieve koppeling. 
Niet aan te bevelen. 
Zelfs de Chinezen (die bekend staan om hun meuk) doen dat beter. 

Goh apart als je dat zo verwoordt , en dat terwijl ik 100% beeld heb via mijn Strong en de antenne staat op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan verander het maar snel want het kan nog veel beter met deze makkelijk zelf te maken balun:

IMG_1587.jpeg.01a36203c75933cb340016fbd6142a30.jpeg

Het probleem met dat printplaatje is dat de buiten mantel van de coax gaat stralen en dat wil je vermijden. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

reeds alles doorgestuurd maar hij vind het niet.Zelfs met duidelijke link waar ik veel vind op de verkoopsite.Wordt een grapje

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou het een 1.000 km. Antenne worden?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De vraag was waar hij een balun kan vinden, die vraag is beantwoord.

 

Slotje

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv sloot dit onderwerp
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...