Hansw Geplaatst: 6 september Geplaatst: 6 september Kun je met een prepaid telefoon kaart ook gebruik maken van Whatsapp buitenshuis om te bellen Of kan dit alleen met een Sim only abonnement Mvg Hans
Tonskidutch Geplaatst: 6 september Geplaatst: 6 september Dat ligt helemaal aan het contract met de provider of je data per 4G of 5G op dat specifiek toestel hebt met die sim only. Mijn provider is inderdaad nu buitenshuis overgestapt naar 5G en dat kan mijn toestel niet eens, dus. Rappers Delight The Sugerhill Gang
Hansw Geplaatst: 6 september Auteur Geplaatst: 6 september Symyo beltegoed behoud je : Als je een keer per halfjaar: Zelf iemand anders belt Moet er dan daadwerkelijk aan de andere kant worden opgenomen of is overgaan voldoende Mvg Hans
Hansw Geplaatst: 6 september Auteur Geplaatst: 6 september Beste , nog even een toelichting : Ik en mijn vrouw gebruikenthuis samen een smartphone om te bellen , daarnaast hebben we nog een vast nummer waarop wij alleen gebeld worden . Het probleem ontstaat als een van beide apart de deur uit is . Een tweede telefoon met abonnement is niet rendabel ( 24 x 7.50 = 180 euro voor 2 jarig abonnement ).omdat wij meestal gezamenlijk weggaan ( beide met pensioen ). Als oplossing dacht ik een tweede toestel met prepaid aan te schaffen. Heeft iemand misschien een andere suggestie Mvg Hans
Toyota Geplaatst: 7 september Geplaatst: 7 september 4 euro per maand heb je een abonnement met 100 minuten per maand en 500MB data, eerste 6 maanden 2.50
Mimisiku Geplaatst: 15 september Geplaatst: 15 september Met een prepaid kun je gewoon WhatsAppen. De verbindingen zijn 3G of hoger. Wel moet de prepaid provider data verkeer toestaan. Maar welke doet dit anno 2024 niet? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Alex1970 Geplaatst: 15 september Geplaatst: 15 september Lebara met prepaid One beltegoed nemen. Je betaald slechts 1 ct/MB, dus bij sporadisch gebruik het voordeligste. Beltegoed blijft behouden als je minimaal 1x per 90 dagen even (kort) gebruik van maakt. Niet 10=30 kiezen, dat is effectief duurder. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Miauw Geplaatst: 17 oktober Geplaatst: 17 oktober Op 6-9-2024 om 15:38, Hansw zei: Symyo beltegoed behoud je : Als je een keer per halfjaar: Zelf iemand anders belt Moet er dan daadwerkelijk aan de andere kant worden opgenomen of is overgaan voldoende Mvg Hans Je kan ook een gratis 0800 telefoonnummer met Simyo zo af en toe bellen, blijft Simyo gewoon in de lucht, en dat kost je geen beltegoed. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen