Ga naar inhoud


Je komt in aanmerking: mijn naam, als je niet snel in actie komt, heb je geen toegang meer tot je bestanden!


wanderer
Ga naar oplossing Opgelost door bellejt,

Aanbevolen berichten

Tja, als je nep email accounts kunt genereren op of middels servers waar -0- toezicht en controle over bestaat wordt het lastig.

Maar ik zag de laatste jaren toch wel wat progressie inzake internet bendes vangen of hun netwerk onschadelijk maken.

Men is er mee bezig en cybercriminaliteit is altijd een stapje vooruit wegens de energie die de criminelen erin steken terwijl de speurders 9 to 5 werken.

 

L'enfant

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zou denken, daar zit dan meteen de oplossing

Voer een controle in om een email account aan te maken en tig op hetzelfde adres kan gewoon niet, daarnaast zal het ongetwijfeld bekend zijn op welke servers 0 toezicht is die kunnen dan toch ook gewoon geblokkeerd worden?

Daarnaast weten ze toch grotendeels wel waar deze shitzooi vandaan komt, men kan facebook ed. landelijk blokkeren en bepaalde sites ontoegankelijk maken dan kan men toch ook dit soort zaken toch ook blokkeren.

Gewoon de provider / datacentrum oid. aansprakelijk stellen als ze dit soort zaken doorlaten dan zal je zien hoe snel het oplost kan worden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik zou denken, daar zit dan meteen de oplossing

Voer een controle in om een email account aan te maken en tig op hetzelfde adres kan gewoon niet, daarnaast zal het ongetwijfeld bekend zijn op welke servers 0 toezicht is die kunnen dan toch ook gewoon geblokkeerd worden?

Daarnaast weten ze toch grotendeels wel waar deze shitzooi vandaan komt, men kan facebook ed. landelijk blokkeren en bepaalde sites ontoegankelijk maken dan kan men toch ook dit soort zaken toch ook blokkeren.

Gewoon de provider / datacentrum oid. aansprakelijk stellen als ze dit soort zaken doorlaten dan zal je zien hoe snel het oplost kan worden.

Nee, het is nog veel erger. Je kunt zelfs mail binnenkrijgen waar niet eens een naam staat bij de verzender. Bij mijn weten moet het hele www op de schop om er misschien vanaf te komen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...