Mojo Geplaatst: 8 september Geplaatst: 8 september Ik wil www.historychannel.com bezoeken maar word steeds omgeleid naar www.history.nl. Hoe kom ik toch op de gevraagde pagina zonder dat history.nl door mijn strot word geduwd? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pionewbie Geplaatst: 8 september Geplaatst: 8 september History Channel heet tegenwoordig History. Daarom die omleiding.
Mojo Geplaatst: 8 september Auteur Geplaatst: 8 september (aangepast) 23 minuten geleden, Pionewbie zei: History Channel heet tegenwoordig History. Daarom die omleiding. History.com is de Amerikaanse site 8 september aangepast door Mojo You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pionewbie Geplaatst: 9 september Geplaatst: 9 september Ik had niet door dat jij naar de Amerikaanse site wilde. Die omleiding omzeilen gaat volgens mij alleen met een VPN, of misschien door de taal van je browser aan te passen.
Alex1970 Geplaatst: 9 september Geplaatst: 9 september (aangepast) Ik heb zelfs meegemaakt dat het ook met een VPN niet lukt. In dit geval lukte mij het wel via een VPN naar de USA. 9 september aangepast door Alex1970 1 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Mojo Geplaatst: 9 september Auteur Geplaatst: 9 september 5 minuten geleden, Alex1970 zei: Ik heb zelfs meegemaakt dat het ook met een VPN niet lukt. In dit geval lukte mij het wel via een VPN naar de USA. Is toch raar dat je zo gegijzeld wordt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 9 september Geplaatst: 9 september Ja uh, is dat ook niet een beetje content ophalen bij andere naties zonder grenzen... Zonder grenzen is voorbij. Coles Corner Richard Hawley
Moderator ceesv Geplaatst: 9 september Moderator Geplaatst: 9 september 7 uren geleden, Mojo zei: Is toch raar dat je zo gegijzeld wordt De eigenaar van het content bepaalt aan wie hij het beschikbaar wil stellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen