Alex1970 Geplaatst: 2 oktober Geplaatst: 2 oktober Wat is er eigenlijk met tuner A? Kan je die niet gebruiken? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Charly Geplaatst: 2 oktober Auteur Geplaatst: 2 oktober 2 uren geleden, Alex1970 zei: Wat is er eigenlijk met tuner A? Kan je die niet gebruiken? Tuner "A" is een kabel tuner. Helaas nooit gebruikt. Als ik kijk naar de kosten evt reparatie en 2 nwe tuners, dan heb ik een redelijke aanbetaling voor een nwe ontvanger.. Dan ben ik de komende tijd weer onder " de pnnen" Mvg Charly
bellejt Geplaatst: 2 oktober Geplaatst: 2 oktober ultimo heeft zelfde probleem als de duo 2 met slechte condensatoren.Ook op de tuners.Die vervangen kost amper wat geld als je het zelf kan.De voeding is meestal de oorzaak. In dit topic heb ik het vermeld en de box draaide nadienpperfect : Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Alex1970 Geplaatst: 3 oktober Geplaatst: 3 oktober Op 2-10-2024 om 14:01, Charly zei: Tuner "A" is een kabel tuner. Helaas nooit gebruikt. Al eens uitgeprobeerd of zit er geen coax-aansluiting in huis? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Charly Geplaatst: 4 oktober Auteur Geplaatst: 4 oktober 9 uren geleden, Alex1970 zei: Al eens uitgeprobeerd of zit er geen coax-aansluiting in huis? Alex, ik ga niet verder rommelen, ik koop een nwe ontvanger. Mijn vrouw loopt de zeuren dat het meubilair midden in de kamer staat. Met coax ga ik later proberen. Kan de ultimo later misschien voor onderdelen verkopen. Bedankt voor de tip Charly
Charly Geplaatst: 4 oktober Auteur Geplaatst: 4 oktober 5 uren geleden, Charly zei: Alex, ik ga niet verder rommelen, ik koop een nwe ontvanger. Mijn vrouw loopt de zeuren dat het meubilair midden in de kamer staat. Met coax ga ik later proberen. Kan de ultimo later misschien voor onderdelen verkopen. Bedankt voor de tip Charly Beste behulpzame forumleden, probleem is voorlopig opgelost.nieuwe VU+ duo gehaald. Ik ga weer VTI gebruiken. De laste 14 jaar ook gebruikt. Maar nu de nieuwe Vu "Inrichten" .dus ik ga hier op het forum ," studeren" nogmaals hartelijke dank. Als niet verder weet met VU, dan zal ik elders vragen stellen allen en prettig weekend
bellejt Geplaatst: 4 oktober Geplaatst: 4 oktober Vu duo gratis toch want dat is een bak van voor de oorlog Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Charly Geplaatst: 4 oktober Auteur Geplaatst: 4 oktober 2 uren geleden, bellejt zei: Vu duo gratis toch want dat is een bak van voor de oorlog Ik heb wel met euro betaald
Charly Geplaatst: 5 oktober Auteur Geplaatst: 5 oktober 19 uren geleden, Charly zei: Ik heb wel met euro betaald Hierbij een nieuwe vraag.nieuwe vu+ duo se gekocht 2 x nieuwe Lnb gekocht uren op balkon gestaan. Voor verdere hulp onder welk hoofdstuk moet ik het plaatsen. Ik maakt zeker ruim 30 jaar van schotel Tv. Dit is mij nooit overkomen. Nou kan het best zijn dat mijn leeftijd een rol speelt, want met hamer,zaag, boor lukt eea nog goed. Maar dit gaat mij op mom boven mij pet. Ik hoop geen spijt te krijgen van de gemaakte investeringen. Uiteindelijk kun je met AOW geen grote stappen zetten Hartelijk dank voor een goede verwijzing. Charly
bellejt Geplaatst: 5 oktober Geplaatst: 5 oktober vu+ duo se bestaat niet.Je bedoelt vu+ duo4K SE denk ik. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Moderator ceesv Geplaatst: 5 oktober Moderator Geplaatst: 5 oktober Iemand in de buurt van Nieuwkoop die @Charly kan helpen met het uitrichten van de schotel? Ik ben zelf pas midden november weer daar in de buurt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Charly Geplaatst: 5 oktober Auteur Geplaatst: 5 oktober Beste Ceesv, bedankt voor je inzet. Halen en brengen binnen NL geen probleem. Koffie/thee volop aanwezig. Uitsmijter erbij. Vergoeding ook geen punt af een cadeau voor de vrouw. Meer smaken heb ik niet op dit moment. Fijn weekend , mvg Charly
Moderator ceesv Geplaatst: 5 oktober Moderator Geplaatst: 5 oktober Misschien wil voor die tijd @Mimisiku je helpen, die zal je dan in Haarlem moeten ophalen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Charly Geplaatst: 5 oktober Auteur Geplaatst: 5 oktober 26 minuten geleden, ceesv zei: Misschien wil voor die 1 uur geleden, ceesv zei: Iemand in de buurt van Nieuwkoop die @Charly kan helpen met het uitrichten van de schotel? Ik ben zelf pas midden november weer daar in de buurt. tijd @Mimisiku je helpen, die zal je dan in Haarlem moeten ophalen.
Charly Geplaatst: 5 oktober Auteur Geplaatst: 5 oktober Zojuist, Charly zei: Dat is geen punt. Wel eerst een tlf afspraak maken. Mijn vrouw en ikzelf moeten nogweleens naar een onderzoek in Z.H.waar kan ik nummer voor tlf of whats app achterlaten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen