Ga naar inhoud


Openpli in Hotelmode ??


S.A.N.

Aanbevolen berichten

Ik gebruik zelf al jaren op verschillende locaties VU's met Openpli. Nu wil ik graag enkele vakantiewoningen uitrusten met een VU maar dan moeten de gebruikers (en ik :) ) natuurlijk beschermd worden voor onbedoelde acties. Is er/kent iemand een oplossing voor een "Hotelmode" met pincode voor openPLI. Dus dat de gebruiker alleen uit een enkele lijstje kan kiezen en gewone gebruikersfuncties maar zeker niet in de menu's, applicaties etc. kan komen ?

 

ben benieuwd 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kun je dit niet beter vragen op de openpli forum, misschien dat ze dit voor je willen toevoegen.  Ik vind het eigenlijk wel een goede feature.

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor openpli?

 

Gokje, OpenPli.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ceesv,

 

Dank je voor dit buitengewoon inhoudeijke en waardevolle antwoord, daar knapt het forum echt van op. Ben er van overtuigd dat jou niets meer te leren valt. Wellicht ook daarom dat je je werk als moderator niet doet, een persoonlijk aan jou gericht verzoek om een post te beeidigen was blijkbaar te veel moeite maar je bent er vast trots op moderator van dit forum te zijn.

 

Veel succes met je verdere kwalitatieve opmerkingen, zal iedereen heel blij van worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, S.A.N. zei:

Dank je voor dit buitengewoon inhoudelijke en waardevolle antwoord, daar knapt het forum echt van op.

Man wie heeft jou gebeten. De mensen proberen te helpen en dan zo'n antwoord. 👎🏿

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, S.A.N. zei:

Beste Ceesv,

 

Dank je voor dit buitengewoon inhoudeijke en waardevolle antwoord, daar knapt het forum echt van op. Ben er van overtuigd dat jou niets meer te leren valt. Wellicht ook daarom dat je je werk als moderator niet doet, een persoonlijk aan jou gericht verzoek om een post te beeidigen was blijkbaar te veel moeite maar je bent er vast trots op moderator van dit forum te zijn.

 

Veel succes met je verdere kwalitatieve opmerkingen, zal iedereen heel blij van worden.

 

Ik ben bang dat je niet geholpen wilt worden.

Mijn antwoord is toch echt juist., voor het openpli forum ga je naar de OpenPli website.

Daar zitten de "makers" van Openpli.

Ik vrees dat je mijn antwoord niet serieus genomen hebt en niet even "openpli" in je browser hebt ingevuld.

 

Jammer, maar als moderator kan je het soms niet/nooit goed doen in de ogen van....

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...