Codx Geplaatst: 12 september Geplaatst: 12 september Zojuist moest ik ineens opnieuw inloggen bij S4A blijkbaar is de cookie verlopen ofzo. Ik hoef eigenlijk nooit opnieuw in te loggen, misschien is het al 2 jaar geleden. maar goed mijn gegevens stonden nog in de browser met username codx. Maar kreeg een melding dat er een @ in moet zitten. Wanneer is dit veranderd, want ik kan me zo voorstellen dat mensen gaan denken dat hun wachtwoord niet meer klopt of ze weten niet meer aan welk email adres dit gekoppeld is. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 12 september Geplaatst: 12 september Ook je browser kan nieuwe certificaten nodig hebben maar ook als je vanaf meerdere apparaten jezelf aanmeld... @Michel zal het beslist beter weten Coles Corner Richard Hawley
Beheerder Michel Geplaatst: 12 september Beheerder Geplaatst: 12 september Dat is echt al heeeeeeeeel lang zo. Het invoerveld vraagt ook om een e-mailadres, dus vanuit dat oogpunt lijkt het mij evident dat je er een @ in moet plaatsen Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen