Sprietje Geplaatst: woensdag om 18:47 Auteur Geplaatst: woensdag om 18:47 Op een ander forum lees ik het volgende: Opeens vorige week woensdag geen beeld meer op alle M7-groep zenders. Bleek ik in de camper een SAT-reciever te hebben met software die alleen Astra 3B kan verwerken. Voordat ik dat door had was het zondag en toen is er nieuwe software op geflashed en deed alles het weer. Volgens mij kan dit helemaal niet dat een consumenten satellietontvanger kan zien of het signaal van de Astra 3B of de Astra 3C komt terwijl de parameters niet veranderd zijn. 1
Moderator ceesv Geplaatst: woensdag om 18:54 Moderator Geplaatst: woensdag om 18:54 Het is maar de vraag wat "vorige week" was. Wie weet was het de omschakeling van de FEC waaraan gerefereerd wordt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
naxos Geplaatst: gisteren om 09:18 Geplaatst: gisteren om 09:18 Hier de punten voor Naxos, lijkt me wel het eurosongfestival haha... Ik had vorige week bij de transponders die gevraagd werden rond de 12 DB, nu heb ik rond de 13 DB. Mijn schotel moet wel nog eens deftig uitgericht worden, heb er 3 jaar niks meer aan gedaan en er zijn een paar serieuze stormen voorbij gekomen. Maar zoals gezegd, alle kanalen zoals VTM, Ned 1, ned 2 etc...werken goed !
astro iris Geplaatst: gisteren om 11:19 Geplaatst: gisteren om 11:19 (aangepast) Tja Naxos ligt toch een 150 km noordelijker dan Kreta, hoe zuidelijker hoe zwakker signaal, zien wat Kreta geeft. gisteren om 11:22 aangepast door astro iris 1
Toyota Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden Hier geen signaal meer op Kreta. Anissaras. Gibertini 110.
reynaertdevos Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden In Alanya (36°32'45"N, 32°02'08E) is het helemaal goed gekomen, heel goed beeld en geen enkele hapering meer bij normaal weer. Gisteravond en vannacht wel geen beeld bij hevige regenbuien maar daar kan ik mee leven (internet als back-up). 80cm schotel.
Sprietje Geplaatst: 6 uren geleden Auteur Geplaatst: 6 uren geleden 1 uur geleden, Toyota zei: Hier geen signaal meer op Kreta. Anissaras. Gibertini 110. Ik neem aan dat je Gibertini 100 bedoeld want de serie van Gibertini is 75-85-100-125-150cm en in feite is de Gibertini 100 een schotel van 94cm omdat die 94cm breed is.
OFDM Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Op 16-11-2024 om 19:53, Sprietje zei: Ik zie Alanya op een precies 120cm schotel liggen en Kreta op 100-105cm. Dan zou het signaal op Kreta dus sterker moeten zijn dan in Alanya maar ja, dat is volgens het kaartje en het is maar zeer de vraag of dat klopt. Dit inderdaad.
Toyota Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Op de website stond 110, vandaar. Maar gisteren nog beeld en nu niks.
OFDM Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 24 minuten geleden, Toyota zei: Op de website stond 110, vandaar. Maar gisteren nog beeld en nu niks. Zou het variëren?
Toyota Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden (aangepast) Misschien kan Frans B. even kijken of hij beeld heeft en de waardes weet. Ik denk niet dat de kaart heel accuraat is. 3 uren geleden aangepast door Toyota
Frans B Geplaatst: 28 minuten geleden Geplaatst: 28 minuten geleden Ik heb net met vpn thuis ingelogt (ben weer in ziekenhuis). Ik zie geen verschil in de signaalwaaren van mn laatste melding. Gilbertini 125cm schotel gewoon beeld dus. 1 System Administrator (niet van deze site)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen