de vrije fries Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden enkele ontvangst rapporten sinds de omzetting: Location :amman jordan The size dish : jonsa 1.8 meters Receiver :Dreambox 820 Deze transponders zijn vorige week voor mij gestopt Location : Krasnodar in het zuiden van Europees Rusland The size dish : 120 cm in Krasnodar was er een ontvangst van 94% en ging toen naar 0% groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
astro iris Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Deze kaartjes tonen waarom er geen ontvangst meer is Krasnodar.
Frans B Geplaatst: 23 uren geleden Geplaatst: 23 uren geleden Het grootste ontvangst gebied is de zee......of de vissen ook satelliet hebben. System Administrator (niet van deze site)
OFDM Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 1 uur geleden, Frans B zei: Het grootste ontvangst gebied is de zee......of de vissen ook satelliet hebben. Als ik naar links op het kaartje kijk begrijp ik hem ook niet. Was er voor andere providers een reden om naar het oosten scherp af te grenzen ofzo?
Mojo Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden 6 minuten geleden, OFDM zei: Als ik naar links op het kaartje kijk begrijp ik hem ook niet. Was er voor andere providers een reden om naar het oosten scherp af te grenzen ofzo? Nee deze satelliet was ontworpen om dienst te doen op 31,5 graad oost voor een heel andere markt met dito uitzendgebied. Als je de footprints van de Astra 5B bekijkt dan zie je dat ze er nu een soort van quasimodo van hebben gemaakt You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Mimisiku Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Maar dit plaatje strookt dan niet met de bevindingen van @Frans B. Die zegt nog keurig ontvangst te hebben op Kreta. Volgens dat nieuwe kaartje zou dat onmogelijk moeten zijn… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Mojo Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 4 minuten geleden, Mimisiku zei: Maar dit plaatje strookt dan niet met de bevindingen van @Frans B. Die zegt nog keurig ontvangst te hebben op Kreta. Volgens dat nieuwe kaartje zou dat onmogelijk moeten zijn… Tsja wie weet wat ze nog meer aangepast hebben aan quasimodo. Misschien hebben ze zijn bochel wel op de buik genaaid. Alleen SES kan duidelijkheid verschaffen hierin. CD heeft er zeker geen kaas van gegeten You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 17 uren geleden, Mojo zei: Nee deze satelliet was ontworpen om dienst te doen op 31,5 graad oost voor een heel andere markt met dito uitzendgebied. Als je de footprints van de Astra 5B bekijkt dan zie je dat ze er nu een soort van quasimodo van hebben gemaakt Dat is bekend maar als je naar de huidige footprint kijkt, tot aan Groenland met 60 cm, denk je dat het met extra naar het oosten verschuiven duidelijk beter kan?
astro iris Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 59 minuten geleden, OFDM zei: Dat is bekend maar als je naar de huidige footprint kijkt, tot aan Groenland met 60 cm, denk je dat het met extra naar het oosten verschuiven duidelijk beter kan? Zou het te maken hebben met de situatie met Rusland ?
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 12 minuten geleden, astro iris zei: Zou het te maken hebben met de situatie met Rusland ? Dat lijkt me wat ver gezocht. En Rusland zendt ondanks de piraterij acties op Eutelsat ook nog steeds gewoon uit op Hotbird. Ik denk dat schijn bedriegt in de zin van dat die overshoot over IJsland en Groenland niet zomaar ingeruild kan worden voor de oostkant met welke actie dan ook.
OFDM Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Op 13-10-2024 om 11:16, Mojo zei: Wat een ongelooflijke kul schrijf je. Graag een link naar jouw nieuwsfeit over de toestand van Astra 3B
astro iris Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Zou er daar in IJsland en Groenland werkelijk cliënteel te vinden zijn?
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Nee, maar door het herpositioneren van de satelliet met die eigenschappen krijg je deze footprint. Wanneer je de satelliet zou kantelen waardoor de westbeam opschuift naar het oosten, verschuif je ook de oostbeam nog verder naar het oosten. Dan ruil je het ene probleem in voor het andere probleem. Deze satelliet heeft eigenschappen die niet optimaal zijn voor de randgebieden van Europa. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
OFDM Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 22 minuten geleden, astro iris zei: Zou er daar in IJsland en Groenland werkelijk cliënteel te vinden zijn? Op IJsland zit tenminste een Vlaming (die berichtte over die recente vulkaan uitbarstingen) en ik heb gehoord over iemand via familie. Maar aangezien ze daar super Internet hebben en twee klanten niet echt zoden aan de dijk zouden zetten. 16 minuten geleden, ceesv zei: Nee, maar door het herpositioneren van de satelliet met die eigenschappen krijg je deze footprint. Wanneer je de satelliet zou kantelen waardoor de westbeam opschuift naar het oosten, verschuif je ook de oostbeam nog verder naar het oosten. Dan ruil je het ene probleem in voor het andere probleem. Deze satelliet heeft eigenschappen die niet optimaal zijn voor de randgebieden van Europa. Ik heb de hele tijd in mijn hoofd dat ze die toch wel onafhankelijk kunnen kantelen. Is dat niet zo?
Newslive Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 34 minuten geleden, OFDM zei: Dit was een email van SES Astra zelf. Maar je hoeft me niet te geloven natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen