Emekli Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september @Moyo, Ik weet niet welke zenders, want ik kan hier de app niet downloaden. @ceesv Ik blijf bij de Euro Bird, grotere footprints en ontvangst met kleinere schotels. Als je installatiekosten te hoog vind en perse toch wilt kijken naar NPO / VRT dan is dit een keer en dan kan je jaren kijken. Wil je dit niet, dan abo opzeggen. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september Moderator Delen Geplaatst: 23 september Om realistisch te zijn, een wisseling van satelliet voor Canaldigitaal betekent de doodsteek. Je gaat geen 200.000 klanten op kosten jagen om 200 mensen in een ver buitenland signaal te geven. Die kunnen ook een grotere schotel aanschaffen. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emekli Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september Ik heb geen plaats voor een groter schotel, kon maar net een 150 cm. plaatsen. In Türkiye heeft iedereen watervaten op zijn dak en 2 ''zonpanelen'' , zo heb je bijna het hele jaar warm water en dat is ook goed voor het milieu. Bovendien zit ik net te ver buiten de footprint. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september Moderator Delen Geplaatst: 23 september Helaas is het voor jou dan einde verhaal. Je enige hoop is dan internet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frans B Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september 3 uren geleden, ceesv zei: Om realistisch te zijn, een wisseling van satelliet voor Canaldigitaal betekent de doodsteek. Je gaat geen 200.000 klanten op kosten jagen om 200 mensen in een ver buitenland signaal te geven. Die kunnen ook een grotere schotel aanschaffen. Het zijn er echt geen 200...... En, tot voor kort was iedereen tevreden. Nu gaan ze een tijdperk terug, zoals het met de oude Astra 1was. Toen viel opeens ook het signaal weg, terwijl men een 180cm schotel had (locatie Kreta). Met de overschakeling naar de Astra 3 was iedereen hier heel teveden. 80cm schotel en klaar was het. En betaalbaar. System Administrator (niet van deze site) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 23 september Delen Geplaatst: 23 september (aangepast) abos die goed internet hebben zullen massaal opzeggen buiten de footprint. Is vermoedelijk wat ze willen en tussenhaakjes is dat nog goedkoper ook maar mag het mss niet maar vloeken mag ook niet hé 23 september aangepast door bellejt Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 23 september Moderator Delen Geplaatst: 23 september Die afweging zal Canaldigitaal zeker gemaakt hebben, het zal niet lonen om te verhuizen naar een andere satelliet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leor888 Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Op 23-9-2024 om 16:35, ceesv zei: Die afweging zal Canaldigitaal zeker gemaakt hebben, het zal niet lonen om te verhuizen naar een andere satelliet. hier weer een opzegger, dan loont het nog minder voor hen om te verhuizen. Ik wilde het al eerder doen maar nu is de emmer vol. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeSatFou Geplaatst: 24 september Delen Geplaatst: 24 september Satellietontvangst evolueert mee met de technologie. De nieuwe satellieten zullen een beperkte bundel hebben. Nu al volgen landen als Engeland, Italië, Turkije, Frankrijk in 2026 op Astra Q. Voor CD is de belangrijkste markt de Benelux. In de toekomst zal een 120cm satelliet schotel de standaard zijn. Het is altijd aan te raden geweest om al een 80cm schotel te hebben voor de Astra 3B. Uiteraard werkt de 60cm op sommige satellieten zonder wolken en regen. . Kenners zullen niet anders zeggen. Daarnaast zijn bij een beperkte bundel de rechten , copyright lager zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september (aangepast) 17 uren geleden, LeSatFou zei: Satellietontvangst evolueert mee met de technologie. De nieuwe satellieten zullen een beperkte bundel hebben. Nu al volgen landen als Engeland, Italië, Turkije, Frankrijk in 2026 op Astra Q. Voor CD is de belangrijkste markt de Benelux. In de toekomst zal een 120cm satelliet schotel de standaard zijn. Het is altijd aan te raden geweest om al een 80cm schotel te hebben voor de Astra 3B. Uiteraard werkt de 60cm op sommige satellieten zonder wolken en regen. . Kenners zullen niet anders zeggen. Daarnaast zijn bij een beperkte bundel de rechten , copyright lager zijn. 120 cm de standaard?? We gaan echt niet terug in de tijd, dan hebben de laatste consumenten zeker opgezegd. Het zou voor 2b2 nog gaan maar ik zie daar helaas ook een overgang naar glas IP aanvoer. 25 september aangepast door OFDM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september In de USA hebben ze het dan beter gedaan: Eerst moest de consument een joekel van een schotel hebben om de C-band te ontvangen, nu hebben ze kleine schoteltjes omdat er ook via andere satellieten wordt gebroadcast. Kortom: hier is het de omgekeerde wereld. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miauw Geplaatst: 25 september Delen Geplaatst: 25 september Als ik op een tweedehands verkoop website kijk, kom ik de laatste tijd veel M7 SAT801 ontvangers tegen, dat zijn Nederlandse aanbieders. Ongetwijfeld zullen daar kampeerders tussen zitten, ik denk ook steeds meer mensen die een goede internetverbinding in het buitengebied hebben gekregen. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september @Miauw Ik heb het niet zo op die CDS bakken, maar het voordeel van die 801 is wel dat hij USALS ondersteunt. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september Wat zijn usals? Het installeren van een Chinese TV zonder fastscan is een enorme klus. Maar dan heb je maar 1 afstandsbediening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 26 september Delen Geplaatst: 26 september 15 minuten geleden, D-box zei: maar het voordeel van die 801 is wel dat hij USALS ondersteunt. dat doen ruim voldoende andere Receivers ook hoor. En die zijn beter en sneller dan die ouwe kakzooi van CDS! 😁 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen