Sprietje Geplaatst: 23 oktober Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober Die lui bij Canal Digitaal krijg je niet wakker. Die nemen regelmatig een hele doos slaappillen in zodat ze in een week niet meer wakker te krijgen zijn zelfs niet met een taser. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 23 oktober Moderator Delen Geplaatst: 23 oktober Je moet ook geen taser gebruiken maar een geldbuidel! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 23 oktober Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober Ik vraag me af of dat helpt als die lui in coma liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reynaertdevos Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober Ik vraag mij af of die lui van CD/TVVL hier meelezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
de vrije fries Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober is uitgesteld staat net als de terug gezette transponder op TBC ( to be confirmed ) 16 NPO 2 HD Basic Light TBC https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/satelliet-tv/wijzigingen-op-de-astra-3-satelliet/kalender-astra-3c-migratie/ groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober (aangepast) Ze worden allemaal uitgesteld, daar hoef je niet bang voor te wezen. Ze hadden die hele berichten gewoon moeten verwijderen. Of SES veranderd de footprint zodat er naar het zuiden meer signaal beschikbaar komt. Of ze verplaatsen bijv. een satelliet van 19,2 naar 23,5 met een betere footprint Andere mogelijkheid maar duur is zo'n misse waarbij ze de satelliet 5 of 10 jaar extra leven geven. Nog een andere optie is dat CD/TVV verhuist naar 19.2 oost voor dezelfde kosten maar dat heeft als nadeel dat ze zenders voor oost Europa niet meer kunnen delen. Of het wordt financieel opgelost en Canal Plus/M7/CD/TVV krijgen een smak met geld van SES. Maar ja daar heeft de camping kijker in Z-Spanje niks aan. 23 oktober aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mimisiku Geplaatst: 23 oktober Delen Geplaatst: 23 oktober Denk dat ze de M7 tak CDS/TVV inmiddels als 'dood paard' beschouwen.. Die kan wel op de minst handige transponders (geen winst en weinig klanten). Óf ze proberen iets als SKY UK met een Benelux spot-beam constructie.. In elk geval is de NL/BE satelliet distributie nauwelijks nog interessant. 1 Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 23 oktober Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 1 uur terug, de vrije fries zei: is uitgesteld staat net als de terug gezette transponder op TBC ( to be confirmed ) 16 NPO 2 HD Basic Light TBC https://www.tv-vlaanderen.be/klantenservice/satelliet-tv/wijzigingen-op-de-astra-3-satelliet/kalender-astra-3c-migratie/ Ja klopt, bij TV Vlaanderen zitten ze niet te slapen. Dat is al jaren en stuk beter dan bij Canal Digitaal. Bij de melding van Canal Digitaal nog steeds bericht van uitstel van de veranderingen op 23 okt., zie: https://www.canaldigitaal.nl/nieuwe-satelliet/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: donderdag om 08:29 Auteur Delen Geplaatst: donderdag om 08:29 Ik zie dat CD op hun site inmiddels ook aangegeven heeft dat de wisseling van een groot aantal zenders van de Astra 3B naar de Astra 3C op 23 oktober niet is doorgegaan, zie bijgevoegde bijlage. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: donderdag om 10:06 Delen Geplaatst: donderdag om 10:06 Ik vroeg me al af wanneer we weer iets horen over de wilde plannen. Dit is niet het nieuws waarop ik hoop maar het is iets. Ondertussen begin ik toch steeds meer te geloven in een move terug naar 19,2. Toevallig zag ik op een feestlocatie een kleine schotel met een single LNB dus daarbij gaan ook zeker slachtoffers vallen. Ik laat de afweging graag aan een ander over maar denk alvast waar het werk voor mij zal zitten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: donderdag om 10:52 Delen Geplaatst: donderdag om 10:52 Op 23-10-2024 om 14:29, Mimisiku zei: Denk dat ze de M7 tak CDS/TVV inmiddels als 'dood paard' beschouwen.. Die kan wel op de minst handige transponders (geen winst en weinig klanten). Óf ze proberen iets als SKY UK met een Benelux spot-beam constructie.. In elk geval is de NL/BE satelliet distributie nauwelijks nog interessant. Ik verwacht in de besluitvorming weinig emotie maar gewoon rekensommetjes die op een + moeten eindigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: donderdag om 11:55 Delen Geplaatst: donderdag om 11:55 Op 23-10-2024 om 14:29, Mimisiku zei: Óf ze proberen iets als SKY UK met een Benelux spot-beam constructie.. Astra 1P You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: donderdag om 12:09 Delen Geplaatst: donderdag om 12:09 Nu ontgaat mij de logica voor een spotbeam te kiezen. Dan hadden ze de verhuizing gewoon door kunnen zetten. Een 1P spotbeam is vast niet goedkoper. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: donderdag om 12:16 Delen Geplaatst: donderdag om 12:16 6 minuten geleden, OFDM zei: Nu ontgaat mij de logica voor een spotbeam te kiezen. Dan hadden ze de verhuizing gewoon door kunnen zetten. Een 1P spotbeam is vast niet goedkoper. Inderdaad niet logisch You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: donderdag om 13:30 Auteur Delen Geplaatst: donderdag om 13:30 1 uur terug, OFDM zei: Nu ontgaat mij de logica voor een spotbeam te kiezen. Dan hadden ze de verhuizing gewoon door kunnen zetten. Een 1P spotbeam is vast niet goedkoper. Van klanten in Nederland moeten ze het zeker niet hebben. De klanten zitten is het buitenland en moet de dekking zeker niet bestaan uit een spotbeam die op midden Europa gericht is. Terugkeer naar de Astra 19,2 zou zeker een optie kunnen zijn zeker ook omdat de meeste Canal Digitaal klanten een duo-lnb hebben en dus zonder problemen de Astra 19,2 kunnen ontvangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen