Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op een ander forum lees ik het volgende:

Opeens vorige week woensdag geen beeld meer op alle M7-groep zenders. Bleek ik in de camper een SAT-reciever te hebben met software die alleen Astra 3B kan verwerken. Voordat ik dat door had was het zondag en toen is er nieuwe software op geflashed en deed alles het weer.

Volgens mij kan dit helemaal niet dat een consumenten satellietontvanger kan zien of het signaal van de Astra 3B of de Astra 3C komt terwijl de parameters niet veranderd zijn.

• Like 1

• Moderator
Geplaatst:

Het is maar de vraag wat "vorige week" was.

Wie weet was het de omschakeling van de FEC waaraan gerefereerd wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier de punten voor Naxos, lijkt me wel het eurosongfestival haha...

Ik had vorige week bij de transponders die gevraagd werden rond de 12 DB, nu heb ik rond de 13 DB. Mijn schotel moet wel nog eens deftig uitgericht worden, heb er 3 jaar niks meer aan gedaan en er zijn een paar serieuze stormen voorbij gekomen. Maar zoals gezegd, alle kanalen zoals VTM, Ned 1, ned 2 etc...werken goed !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen