bellejt Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september zijn hun einde aan het plannen door verlies abonnees Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 21 september Auteur Delen Geplaatst: 21 september (aangepast) 19 minuten geleden, ceesv zei: Welke 2 zenders zitten dan op de East-beam? Stingray iConcerts en Stingray Classica beide in het Royaal-pakket zitten al op de oostbeam. National Geographic Wild HD, Love Nature HD, Stingray CMusic, ducktv en DOCUBOX volgen op 9 oktober. 21 september aangepast door Sprietje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september (aangepast) 10 minuten geleden, ceesv zei: • National Geographic Wild HD • Love Nature HD • Stingray CMusic Deze zijn nog steeds seca mode, trouwens alles is te zien met een softcam, je moet alleen de juiste softcam en sleutels hebben. 21 september aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OFDM Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september (aangepast) 1 uur terug, ceesv zei: Ja, Canaldigitaal heeft steeds meer zenders in sd i.p.v.HD. Ook bij Canaldigitaal gaan programma's van satelliet naar iptv via internet. Nog een reden op te stoppen met Canaldigitaal. Zelfs op ons forum lukt het leden slechts met grote moeite iemand te vinden om te helpen bij het plaatsen van een schotel. Je hebt het hier over 50 - 100.000 schotel installaties die dan aangepast moeten worden. Ik werk er zelf nog in maar met je eens, het is hier een niche in een niche geworden. Misschien kunnen ontslagen installateurs van Sky in Engeland een handje helpen. Arbeidsmigranten maar Engeland is geen EU meer. Aan de andere kant: Als zakelijk nu een groter marktaandeel heeft dan privé zou het wel kunnen werken. Mits de alternatieve satelliet een forse kostenbesparing oplevert die deels wordt teruggegeven aan de klanten. 1 uur terug, Sprietje zei: Stingray iConcerts en Stingray Classica beide in het Royaal-pakket zitten al op de oostbeam. National Geographic Wild HD, Love Nature HD, Stingray CMusic, ducktv en DOCUBOX volgen op 9 oktober. Dan moeten ze met een speciaal east beam cultuur abonnement komen die alleen deze zenders biedt. 21 september aangepast door OFDM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emekli Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september Ik heb de footprint van 3C west eens bekeken eerst wat CD zegt dan SES Luxemburg. Bij mij staan RTL NL en Luxemburg op zwart, CD zegt schotel 150 cm. SES zegt 44dBW (schotel 95 tot 120 cm.) Waarom heb ik dan GEEN ontvangst van beide?, zenders op 3B knallen hier binnen, ook met regenachtig weer. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frans B Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september 49 minuten geleden, Emekli zei: Ik heb de footprint van 3C west eens bekeken eerst wat CD zegt dan SES Luxemburg. Bij mij staan RTL NL en Luxemburg op zwart, CD zegt schotel 150 cm. SES zegt 44dBW (schotel 95 tot 120 cm.) Waarom heb ik dan GEEN ontvangst van beide?, zenders op 3B knallen hier binnen, ook met regenachtig weer. En binnenkort gaan de andere transponders van CD ook naar de 3C. System Administrator (niet van deze site) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Codx Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september 57 minuten geleden, Emekli zei: Ik heb de footprint van 3C west eens bekeken eerst wat CD zegt dan SES Luxemburg. Bij mij staan RTL NL en Luxemburg op zwart, CD zegt schotel 150 cm. SES zegt 44dBW (schotel 95 tot 120 cm.) Waarom heb ik dan GEEN ontvangst van beide?, zenders op 3B knallen hier binnen, ook met regenachtig weer. Omdat jij op het randje zit waarschijnlijk en die SES footprint uitgaat van een lagere ontvangst drempel wellicht. Of misschien haalt jou schotel niet het maximale rendement omdat die niet goed is afgesteld etc. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emekli Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september Ik heb een ronde schotel en perfect afgesteld en omdat hij rond is met een bijpassende flens LNB, dus daar ligt het niet aan. Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september 40 minuten geleden, Emekli zei: Ik heb een ronde schotel en perfect afgesteld en omdat hij rond is met een bijpassende flens LNB, dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat je buiten de footprint en beem valt. Het is jammer dat die duitser (Klaus Weetikveel) uit Brazilië niet meer leeft, zijn adviezen hadden we wel kunnen gebruiken. Hij trok de 19,2 binnen in Brazilië. 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 21 september Auteur Delen Geplaatst: 21 september 59 minuten geleden, D-box zei: Het is jammer dat die duitser (Klaus Weetikveel) uit Brazilië niet meer leeft, zijn adviezen hadden we wel kunnen gebruiken. Hij trok de 19,2 binnen in Brazilië. Dat was Michael Schumacher die zo'n grote schotel op het dak van zijn huis had staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september https://youtu.be/x3bN53cxzBg?si=kJ-pYW17MiFhy8-v 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leor888 Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september (aangepast) Ik begrijp niet alles hier boven. Als ik CD goed heb gelezen heeft de verhuizing geen gevolg voor mij en zal ik met 60 cm kunnen ontvangen in Zweden, omg Stockholm) Nu kijk ik zelden naar rtl / sbs maar omdat ik er over las heb ik gisteren getest of ik rtl kon kijken maar helaas zwart op alle rtl. Ik had een fastscan uitgevoerd mocht dit van belang zijn. Maar helaas alle blijven zwart ook na opnieuw starten. Wat schets mijn verbazing toen ik vanochtend checkte waren ze er weer allemaal. Vanmiddag nog eens gezapt en nee nu waren ze allemaal weer zwart Moet ik op de tuner nog iets instellen? Solo2 met Vti, een schotel van ca 60 cm waar ik 19 en 23 kijk. In verleden ook 28 maar nu heb ik en duo en geen triple kop meer. Gaan er later nog meer zenders op deze manier uitvallen? 21 september aangepast door leor888 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september (aangepast) 2 uren geleden, leor888 zei: Ik begrijp niet alles hier boven. Als ik CD goed heb gelezen heeft de verhuizing geen gevolg voor mij en zal ik met 60 cm kunnen ontvangen in Zweden, omg Stockholm) Nu kijk ik zelden naar rtl / sbs maar omdat ik er over las heb ik gisteren getest of ik rtl kon kijken maar helaas zwart op alle rtl. Ik had een fastscan uitgevoerd mocht dit van belang zijn. Maar helaas alle blijven zwart ook na opnieuw starten. Wat schets mijn verbazing toen ik vanochtend checkte waren ze er weer allemaal. Vanmiddag nog eens gezapt en nee nu waren ze allemaal weer zwart Moet ik op de tuner nog iets instellen? Solo2 met Vti, een schotel van ca 60 cm waar ik 19 en 23 kijk. In verleden ook 28 maar nu heb ik en duo en geen triple kop meer. Gaan er later nog meer zenders op deze manier uitvallen? Ik denk in eerste instantie aan je bekabeling. Je kijkt via diė schotel zelden naar de 19,2E en de 23,5E ik denk dat je storing in je bekabeling hebt. 21 september aangepast door D-box ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
leor888 Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september 1 uur terug, D-box zei: Ik denk in eerste instantie aan je bekabeling. Je kijkt via diė schotel zelden naar de 19,2E en de 23,5E ik denk dat je storing in je bekabeling hebt. Ik kijk zelden naar RTL of SBS, maar dagelijks naar de NPO zenders zonder problemen en ook de 19.2 zenders heb ik geen problemen. Alleen de rtl zenders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 21 september Delen Geplaatst: 21 september 1 uur geleden, leor888 zei: Ik kijk zelden naar RTL of SBS, maar dagelijks naar de NPO zenders zonder problemen en ook de 19.2 zenders heb ik geen problemen. Alleen de rtl zenders. En de zenders die je wel ontvangt, wat is daar de sterkte van? Èn ontvang je misschien alleen horizontale of verticale zenders? Dit zou ik graag willen weten van de 23,5E ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen