Ga naar inhoud


Homecast Magic Pro


Admeij

Aanbevolen berichten

Hallo 

 

Hulp gevraagd bij het instellen van de Homcast Magic Pro.

Als ik de Homcast aan zet begint hij met Booting, daarna start Loading en dan kan ik de taal en de tijd instellen.

Als ik dan verder wil start alles weer opnieuw en dat blijft zo doorgaan.

Weet iemand een oplossing 

Ik hoor graag van jullie.

 

Groet Admeij

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het gaat dus over deze ontvanger:

 

De Homecast Magic Pro Twin PVR heeft een Linux operating system. Deze satellietontvanger is een HDTV Twin PVR ontvanger met vele Multimedia mogelijkheiden als Youtube, weersverwachting, Internetrado, streaming naar PC, Iphone app. Er kunnen 10.000 kanalen worden opgeslagen en is er een PIP (Picture in Picture) functie. U kunt de programma's bijhouden via de ingebouwde EPG. Verder beschikt de ontvanger over Timeshifting om op uw eigen gemak uw favorite programma te bekijken.

De Homecast Magic Pro Twin PVR ondersteunt Disecq 1.0, 1.1, 1.2/USALS. Verder is er een Unicable ondersteuning (EN50494).

 

en...

 

Software update via netwerk, USB2.0 (type A) of download Tool.

 

2 uren geleden, Admeij zei:

Als ik de Homcast aan zet begint hij met Booting, daarna start Loading en dan kan ik de taal en de tijd instellen.

 

En dan begint alles weer opnieuw., ik mag aannemen datje de tijd in het juiste formaat ingeeft?

 

Bij een nieuwe ontvanger zou ik terug gaan naar de leverancier.

Is de ontvanger al wat ouder zou ik de software opnieuw installeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...