Ga naar inhoud


Pager explosies 💥 🧨 in Libanon


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Iedereen heeft het in het nieuws wel gehoord dat er de afgelopen 2 dagen communicatie devices (zo noem ik het maar even) ge-explodeert zijn in Libanon en veel doden en gewonden hebben veroorzaakt. 
Of dit goed of slecht is, laat ik buiten beschouwing. 
Mijn eigen mening breng ik liever niet naar voren want dan zit dit onderweg in een mum van tijd op 🔐

Maar ik ben zwaar onder de indruk van hoe de Mossad hem dat heeft geflikt uit technisch en organisatorisch oogpunt. 
Hier een uitleg van hoe het tot stand is gekomen in een interessant YouTube filmpje. 
 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ringway maakt vaak goede content. 

 

 Wat wel vreemd is dat ze spreken over allerlei verschillende apparatuur inmiddels, telefoons, auto's, laptops, je ziet zelfs een plaatje van een solar omzetter. Zouden ze met vormen van straling misschien  li-ion batterijen chemisch onstabiel kunnen maken en laten explorderen?

 

 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software matig kun je de batterij niet tegelijkertijd laten ontploffen (wel overladen misschien) .  Dan moet er echt hardware toegevoegd zijn en als dat het geval is zal het waarschijnlijk eerder een explosief zijn zoals bij die pagers. 

 

Bij die Icom V82  porto's heb je al dat ze niet altijd aan staan, waarschijnlijk niet allemaal op hetzelfde kanaal of frequentie ingesteld staan of een toon slot gebruiken.  Dan wordt het al knap lastig om te triggeren of men heeft er een gsm module in gestopt.  Maar standaard zit het er niet in.

 

Maar dat verklaart al die andere apparatuur nog niet. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box  / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Maar ik ben zwaar onder de indruk van hoe de Mossad hem dat heeft geflikt

 

Weet jij meer dan de media? Tot nu toe heeft Israël nergens op gereageerd en heb ik ook nog geen plaatjes gezien van apparaten met explosieven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had heel vroeger een semafoon, had er een abo voor, als er werd ingesproken op mijn antwoord app. kreeg ik en bericht op mijn semafoon, dus bij de semafoon hoorde ook een nummer, dus mijn antwoord app belde dan mijn semafoon. Zodoende kon ik mijn antword app bellen en het bericht afluisteren.

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Weet jij meer dan de media? Tot nu toe heeft Israël nergens op gereageerd en heb ik ook nog geen plaatjes gezien van apparaten met explosieven.


Iedereen met een gezond verstand weet dat hier alleen maar de Israëli’s met hun Geheime Dienst: de Mossad in samenwerking met het Militair achter kan zitten. 
Dus ga nou niet de wijsneus spelen. Het is zo klaar als een klontje. 

  • Like 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel vreemd als je zegt dat het wel e.o.a islamitische organisatie is die achter een aanslag zit dan roept men "daar is geen enkel bewijs voor" en moet je het gezonde verstand op nul zetten

Geef je aan dat het nog niet bewezen is dat Israël er achter zit (dat bewijs is er immers tot op heden niet) dan moet je het gezonde verstand plots activeren en wordt je voor een wijsneus gehouden.

 

Trouwens zou Trump, nu het slechter gaat met de verkiezingen voor hem, ook niet zelf iets georganiseerd hebben om zo zijn campagne een boost te geven?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, gerrit B zei:

Trouwens zou Trump, nu het slechter gaat met de verkiezingen voor hem, ook niet zelf iets georganiseerd hebben om zo zijn campagne een boost te geven?

A propos Trump: voor een volgende moordaanslag op Trump is er met die pager explosies wellicht weer een optie bijgekomen....🤔

  • Like 1
  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ontploffingen kunnen niet door de accu zijn veroorzaakt, want een lithium-ion accu zou hooguit in brand kunnen vliegen, een brand die dan wel moeilijk te blussen is.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Eduard07 zei:

voor een volgende moordaanslag op Trump is er met die pager explosies wellicht weer een optie bijgekomen

oortjes van de secret services?

Heb je denk ik ook veel minder springstof nodig

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...