Gerard 76 Geplaatst: 21 september Geplaatst: 21 september (aangepast) Op 20-9-2024 om 09:41, Eduard07 zei: A propos Trump: voor een volgende moordaanslag op Trump is er met die pager explosies wellicht weer een optie bijgekomen....🤔 het is al erg genoeg dat dit gebeurt 21 september aangepast door Gerard 76
minplus Geplaatst: 21 september Geplaatst: 21 september Voor 10 miljoen voor de familie iemand inhuren... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Daarom had Rutte ook zijn eigen gsm... 😁 in plaats van die van het ministerie Coles Corner Richard Hawley
Eduard07 Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september (aangepast) 31 minuten geleden, Tonskidutch zei: Daarom had Rutte ook zijn eigen gsm... 😁 in plaats van die van het ministerie Die had van ouderdom best spontaan kunnen ontploffen. Een bewijs hoe goed Nokia was dat dat nooit is gebeurd. Nokia was een top GSM. Maar Rutte's GSM bleek inderdaad zowel technisch als politiek onaantastbaar.🤔 22 september aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
gerrit B Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Maar wordt wel ingehaald door de tijd. 3G is in 2022 al afgeschakeld dus hij kon alleen nog maar bellen op 2G en dat wordt eind 2025 ook uitgezet (KPN is de laatste, de rest heeft 2G al uitgezet) Enig voordeel is dat 2G pas in 2033 in Engeland wordt uitgezet dus daar zou hij zijn Nokia nog een paar jaar kunnen gebruiken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Eduard07 Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Rutte was letterlijk en figuurlijk onnavolgbaar.😁 1 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Jullie vergeten misschien LTE. Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september LTE is een methode voor snelle data overdracht maar werkt alleen op 4G en alle oude nokia's die ik nog heb werken alleen op 2G en 3G zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september dat is niet correct @gerrit B ik had zelf een LTE - 3G modem in 2015~2017. En ook mijn oude iPhone 4 werkte met desbetreffende LTE-3G simkaart. Coles Corner Richard Hawley
gerrit B Geplaatst: 22 september Geplaatst: 22 september Ja vroeger .. toen zaten mijn tenen ook nog niet zo ver was als vandaag de dag............. Maar 3G werkt al sinds 2022 niet meer. Misschien nog op een Duits of Belgisch netwerk maar hier werkt LTE alleen nog maar op 4G zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen