Jimmy1987 Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september Goedemiddag! Ik ben bezig met een flinke opruiming en ik heb de volgende onderdelen in de aanbieding: 2x Vu+ Turbo 1x Quantis CI+ Module Ziggo (Irdeto) 2x Google chromecast 1x Raspberry Pi 2b 1x Raspberry Pi 3b 1x Seagate 500GB SATA Hardeschijf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kees321 Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september 12 minuten geleden, Jimmy1987 zei: 2x Vu+ Turbo Kan iemand vertellen wat dit doet ? ( ik vermoed een extra tuner , (voor ?) ) ( ja ik heb al even rond gezocht maar wie noemt z'n apparaat nou "turbo" ? ( als het niet aan een plofmotor zit ) ) Ik heb een Vu ultimo ( HD ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september VU+ turbo = usb tuner cable en DVB-T. Werkt prima op de vu+ met de juiste driver Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pietpiet50 Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september je hebt een pm VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sattv4iedereen Geplaatst: 19 september Delen Geplaatst: 19 september Hoeveel vraag je voor die chromevast? Ik ken iemand die zoiets zoekt. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy1987 Geplaatst: 19 september Auteur Delen Geplaatst: 19 september 8 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Hoeveel vraag je voor die chromevast? Ik ken iemand die zoiets zoekt. De chromecast vraag ik 15 euro per stuk voor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator wiz Geplaatst: 20 september Moderator Delen Geplaatst: 20 september wat mag zo'n Turbo tuner kosten, en waar zou deze eventueel op te halen zijn? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
John van Dreumel Geplaatst: 20 september Delen Geplaatst: 20 september Dezelfde vraag voor de Raspberry’s. 😉 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jimmy1987 Geplaatst: 22 september Auteur Delen Geplaatst: 22 september Sorry voor de late reactie Ik zat voor de Turbo's en voor de raspberry's te denken aan 20 euro per stuk. Ze zijn op te halen in de regio van Eindhoven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen