Ga naar inhoud


Satfind WS-6933


Schotelknutselaar

Aanbevolen berichten

Ik heb zoals hierboven staat een satfind WS-6933 en heb sinds een half (?) jaar problemen om m'n schotel goed af te stellen. De schotel is een Travel-vision met dual lnb. De Astra 1 kop staat in het brandpunt en daarmee richt ik altijd, ik ben veel met een caravan onderweg, de schotel uit. De uitlezing van het signaal van Astra 3 is altijd heel matig en voor mijn gevoel veel slechter geworden. Ik heb iets gehoord over recente transponder wijzigingen. Zou mijn Satlink een update moeten hebben? En waar kan ik die vinden? De huidige sw versie is: V4.3C,20170107. Bij voorbaat dank voor het meedenken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Knutselaar , het gaat over de connectmodellen van Travel Vision.

 

Ik weet dat omdat ik de bewuste email aankreeg van hen , ik had vroeger zo'n ding.

Verder weet ik wel dat het altijd toch nog beter is om de LNB voor de 23,.... in de houder te zetten.

 

Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22 mei heeft Canal Digitaal de fec van al haar transponders overgezet van 2/3 naar 3/4. Hierdoor is de ontvangst moeilijker geworden. Mogelijk is dat de oorzaak dat je slechtere ontvangst hebt.
Gaat het om een Travel-Vision op een statief dat je met de hand moet uitrichten?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...