MrDish Geplaatst: 3 oktober Geplaatst: 3 oktober Trust Hoe doe je dat en hoe lang ben je er mee bezig als jij een of de schotel af moet stellen die je op een ( hondje) of karretje had staan. Ik hoop dat je mijn vraag snapt Mvg
trust Geplaatst: 5 oktober Geplaatst: 5 oktober Op 3-10-2024 om 09:30, MrDish zei: Trust Hoe doe je dat en hoe lang ben je er mee bezig als jij een of de schotel af moet stellen die je op een ( hondje) of karretje had staan. Ik hoop dat je mijn vraag snapt Mvg Pfoe , dat is lang geleden . Éénmaal gemonteerd op de kar (zware vloer rooster ) was het na buiten rijden uit de schuur een kwestie van de kar waterpas zetten op klossen en de op Sirius ingestelde satmeter en Fibo 120 op de paal verdraaien tot max signaal en kwaliteit . Ik schat dat dat geen 10 minuten duurde 1 Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
MrDish Geplaatst: 5 oktober Auteur Geplaatst: 5 oktober Waarom vraag ik Trust , omdat hij het professioneel aan pakt. Dit is ( misschien ) wel door een .... ( 4 letters) gebeurd , heb ik dus niks aan . Mvg
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen