Ga naar inhoud


In welke mate is Netflix een vervanging voor CD/TVV of kabel?


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Met de capriolen van CD in m'n achterhoofd, vraag ik me af, in welke mate Netflix een vervanging is van de huidige kabel/sat TV?

Ter vervanging van zenderpakket op kabel/satelliet.  Films interesseren ons niet, wel nieuws en aktua TV en reportages en documentaires.

Kan opgenomen worden en tzt kijken naar andere progs?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is geen vervanging als films je niet interesseren... dan moet je eerder NLZiet bekijken inzake hun zender aanbod.

 

https://www.nlziet.nl/nl/zenderoverzicht/

 

p.s.

https://vpndeals.nl/kennisbank/hoe-kijk-je-naar-nlziet-vanuit-het-buitenland/#:~:text=Op de gewone manier tenminste, want NLZIET in

wel heb je een Nederlandse bankrekening nodig, maar dat is een fluitje van een cent en daar overwijs je maandelijks het geld dat per incasso door NLZiet wordt afgeboekt.

 

aangepast door Tonskidutch

Slip Into Something More Comfortable

Kinobe, Stephen Hague

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nieuws is er voldoende FTA of via internet te bekijken, daarvoor heb je geen abonnement nodig.

En youtube staat vol met documentaires.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Jan Ambers zei:

OK, maar ik ben belg en woon daar ook....

daarom gaf ik de tip inzake de bankrekening en die website link

 

een rekening openen in een ander land kun je ook als je er niet woont

er zijn massa's Nederlanders die wegens de hogere rente percentages op hun geld in het buitenland een rekening hebben geopend

en hoe je NLZiet op TV krijgt is relatief simpel zelfs als je een regioblokkade hebt gezien je eigen IP adres.

Slip Into Something More Comfortable

Kinobe, Stephen Hague

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...