Ga naar inhoud


Wel signaal, géén beeld.


Emekli

Aanbevolen berichten

 Zowel signaal van Astra 3b en 3C, niks mee aan de hand, zenders met Teletekst geven dit wel weer, maar het beeld blijft zwart.

Ik piel nooit met het kaartje maar heb het nu even uit er gehaald, de chip ziet er nog uit als nieuw. Ook een herstart van de softcam gedaan.

Twee uur geleden had ik nog wel beeld, hoe los ik dit op?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


draait je softcam wel ? Kan je zien in de box of webif

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik niet op webif kijken omdat ik geen kabel heb om de ontvanger aan te sluiten op WiFi.

De ontvanger kan ook zonder kabel met WiFi verbonden worden.

Ik zit gewoon thuis, maar krijg dan dit bericht:

ondersteunt geen beveiligde verbindingen

 

  • Aanvallers kunnen informatie zien en wijzigen die je naar de site stuurt of van de site krijgt.
  • Het is het veiligst om deze site later te bezoeken als je nu een openbaar netwerk gebruikt. Je loopt minder risico als je een vertrouwd netwerk, zoals je wifi-netwerk thuis of op het werk, gebruikt.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst heb je voor wifi geen kabel nodig. Voor je webif mag je enkel het adres en de poort ingeven in je browser.In de box moet je normaal bij softcam ook kunnen zien of deze goed gestart is

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met telefoon een foto gemaakt.

 

Caid: 0x0100

Pid: 0x0711

prov:0x00006A

Chid: 00x5C00

reader: lower card

from: local: 0

Protocol: internal

hops: 0

ecm time: 0.346

cw0: B8 A2 C3 1D AA 1D FE  CS

cw1: 94 CC EF 4F 89 3C 1C E1

 

Hopelijk bedoel je dit?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Hij bedoelt de OScam WebIF. Maar gezien je tekst reageert je kaart keurig op ECM’s. Dit kan eigenlijk alleen als de kaart in ‘strafmodus’ draait. Er worden dan valse CW’s gegenereerd wat uiteraard geen beeld oplevert. Oplossing: op 1 kanaal schakelen en NIET meer zappen en zorgen dat er ook geen enkel ander apparaat ECM’s aanvraagt!!!! Waarschijnlijk heb je langdurig naar meerdere kanalen gekeken (gestreamd) via die ene kaart. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mimisiku   

 

Ja die strafmodus echt CD, je betaald toch voor je abo.

Ik maak hoogstens twee opnames  maar er werd nu niks opgenomen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaalt om CDS te spekken en de aandeelhouders blij (lees rijker) te maken. Voor de content hoef je het al jaren niet meer te doen. 😜

5 minuten geleden, Emekli zei:

@mimisiku   

 

Ja die strafmodus echt CD, je betaald toch voor je abo.

Ik maak hoogstens twee opnames  maar er werd nu niks opgenomen.

Sommige zenders hebben al een limiet van 2 kanalen! Zeker weten dat er niet stiekem iemand meekijkt? 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
14 minuten geleden, Mimisiku zei:

Zeker weten dat er niet stiekem iemand meekijkt? 

 

1 uur terug, Emekli zei:

Helaas kan ik niet op webif kijken omdat ik geen kabel heb om de ontvanger aan te sluiten op WiFi.

Geen internet verbinding!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft internet er mee te maken, want ik kijk via satelliet.

Stiekeme mee kijkers heb ik niet woon hier tussen de Turken.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd geen beeld.

Ben eens bij opnames gaan kijken en alles wat niet gecodeerd is kan die opnames bekijken bijvoorbeeld van ARD of ZDF.

Het meeste van de opnames is van NPO & VRT, die worden bij opname al gedecodeerd, maar ook hier beeld op zwart, zoiets nog nooit gehoord.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als opnames ook zwart zijn is het ofwel strafmodus ofwel heeft je kaart geen update gehad van de codes

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou breekt mijn klomp had de ontvanger uitgezet en de stekker er uit, net klaar met eten, ontvanger aan en alles werkt weer.

Hoe dat dat kan snap ik niet, maar we hebben weer beeld.

  • Like 1

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...