bellejt Geplaatst: 23 oktober Geplaatst: 23 oktober je zit op de H en niet op de V transponder Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Racer009 Geplaatst: 23 oktober Geplaatst: 23 oktober 5 minuten geleden, bellejt zei: je zit op de H en niet op de V transponder Wanneer ik hem op V zet heb ik nul signaalkwaliteit.
bellejt Geplaatst: 23 oktober Geplaatst: 23 oktober yep en toch geloof je niet dat de schotel niet goed staat dus verder antwoord geven heeft weinig zin Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Racer009 Geplaatst: 23 oktober Geplaatst: 23 oktober 1 minuut geleden, bellejt zei: yep en toch geloof je niet dat de schotel niet goed staat dus verder antwoord geven heeft weinig zin Wil dit wel geloven als dat zo is maar wel vreemd dat ik dan wel 300 zenders binnenhaal. Zal dan nog een keer een satfinder aankopen eerst 👍
bellejt Geplaatst: 24 oktober Geplaatst: 24 oktober zet die inclinatie hoek van de schotel eens juist eerst 2 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
astro iris Geplaatst: 26 oktober Auteur Geplaatst: 26 oktober @Racer009 De vroegere transponder van ITV 4 ,11068 V , is sinds een paar dagen uitgeschakeld. Moest ik jou zijn, zou ik bewijze van proef nu toch nog eens de nieuwe frequentie van ITV 4 11386 V scannen. Is best mogelijk dat ITV4 van de vroegere frequentie in het geheugen van je tv is blijven hangen en daardoor ITV4 niet open gaat. Heb dit zelf in het verleden ook nog meegemaakt.
Racer009 Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober 3 uren geleden, astro iris zei: @Racer009 De vroegere transponder van ITV 4 ,11068 V , is sinds een paar dagen uitgeschakeld. Moest ik jou zijn, zou ik bewijze van proef nu toch nog eens de nieuwe frequentie van ITV 4 11386 V scannen. Is best mogelijk dat ITV4 van de vroegere frequentie in het geheugen van je tv is blijven hangen en daardoor ITV4 niet open gaat. Heb dit zelf in het verleden ook nog meegemaakt. Ik ga het eens bekijken 👍
D-box Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober Nog een idee: Kijk @Racer009, je moet een txp toevoegen aan een bestaande txp, de bestaande txp is Horizontaal, de nieuwe txp is Verticaal met dezelfde frequentie; heeft je TV de mogelijkheid om een blindscan te doen? Dan voer je in als begin frequentie 11384 en als eind frequentie 11388 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Racer009 Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober 1 minuut geleden, D-box zei: Nog een idee: Kijk @Racer009, je moet een txp toevoegen aan een bestaande txp, de bestaande txp is Horizontaal, de nieuwe txp is Verticaal met dezelfde frequentie; heeft je TV de mogelijkheid om een blindscan te doen? Dan voer je in als begin frequentie 11384 en als eind frequentie 11388 Dit is echt Latijn voor mij maar ik apprecieer enorm je hulp!
D-box Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober txp=transponder ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Racer009 Geplaatst: 26 oktober Geplaatst: 26 oktober 1 minuut geleden, D-box zei: txp=transponder Kga dat morgen proberen! 👍
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen