Ga naar inhoud


Geen beeld op transponders Astra 28.2 G, 11053 H en 11068 V .


astro iris
Ga naar oplossing Opgelost door de vrije fries,

Aanbevolen berichten

foutje van plaatser

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat ging over de overige gegevens op de oude transponder, de juiste frequenties zijn al talloze keren gegeven.

 

Maar ik geef toe, dat is verwarrend, ik zal die posting aanpassen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, trust zei:

Bij frequentie 11052075 invullen en bij symboolsnelheid 23000  polarisatie Horizontaal 

dan zouden de signaal balken moeten reageren en kun je de scan of zoek optie gebruiken .

Simpel als je met deze materie bekent bent maar ik begrijp jouw verwarring als er een balk wordt getoond met vele cijfers

Is nu aan het scannen en ik kreeg idd plots ontvangst met deze parameters 👌

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, trust zei:

Bij frequentie 11052075 invullen en bij symboolsnelheid 23000  polarisatie Horizontaal 

dan zouden de signaal balken moeten reageren en kun je de scan of zoek optie gebruiken .

Simpel als je met deze materie bekent bent maar ik begrijp jouw verwarring als er een balk wordt getoond met vele cijfers

Opnieuw ingelezen maar nog geen beeld op ITV4 HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ff grote bril opzetten en lezen wat er staat : deze transponders zijn LEEG

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zal je moeten vragen aan de eigenaar van de satelliet. Er zijn wel meer lege transponders die signaal geven

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nog een grotere bril kopen of goed lezen : of moet je een score halen ?

 

28.2°E action_collapse.gif1Astra 2E 11386.50 V 114 U.K. DVB-S2 8PSK 27500 2/3 53.2 Mb/s  2 2114 KingOfSat charts update form
  zap.gif ITV 4 HD   General Sky Digital FTA 20825 2330 hd.gif 2331 nar
2332dd51.gif eng 
262  2330  2334  2024-08-18 +
aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bellejt zei:

nog een grotere bril kopen of goed lezen : of moet je een score halen ?

 

28.2°E action_collapse.gif1Astra 2E 11386.50 V 114 U.K. DVB-S2 8PSK 27500 2/3 53.2 Mb/s  2 2114 KingOfSat charts update form
  zap.gif ITV 4 HD   General Sky Digital FTA 20825 2330 hd.gif 2331 nar
2332dd51.gif eng 
262  2330  2334  2024-08-18 +

Ja kijk ik snap het niet, zal absoluut aan mezelf liggen maar ik zoek dan wel ergens anders hulp. Bedankt voor de vriendelijkheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste @Racer009, er is je al een aantal keren om informatie gevraagd en aangegeven dat de nieuwe frequenties uitgebreid genoemd zijn in dit onderwerp.

De vragen die we stellen negeer je of je geeft een algemeen antwoord.

 

Je dient 3 gegevens in te voeren, de frequentie, de symbolrate en de polarisatie.

Maar je dient dan wel dit topic te lezen.

 

Dus lees dit onderwerp nog eens door.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Beste @Racer009, er is je al een aantal keren om informatie gevraagd en aangegeven dat de nieuwe frequenties uitgebreid genoemd zijn in dit onderwerp.

 

Je dient 3 gegevens in te voeren, de frequentie, de symbolrate en de polarisatie.

Maar je dient dan wel dit topic te lezen.

 

Dus lees dit onderwerp nog eens door.

Ja klopt ik heb de drie parameters ingegeven zoals Trust zei, maar geen resultaat. Ik heb nu 11068000 ingegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toch een nieuwe bril nodig?

 

Het is 11386

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik erg vind: dat niemand de moeite doet om de juiste getallen er bij te zetten, ik WIL het WEL opzoeken maar ik zie het gewoon niet. Het is niet dat ik er geen tijd wil insteken, ik zit ondertussen alles samen toch al een paar uur voor de computer maar het lukt me niet. Ik lees dit topic maar ik ZIE het NIET.

 

2 minuten geleden, ceesv zei:

Toch een nieuwe bril nodig?

 

Het is 11386

Maar die aanvaard dat getal niet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dt zal zijn omdat de frequentie opgegeven is in MHz, en jouw tv die waarde wil zien in kHz.

Dus dan dien je er 3 keer een 0 achter te plakken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...