Ga naar inhoud

Geen beeld op transponders Astra 28.2 G, 11053 H en 11068 V .

Ga naar oplossing Opgelost door de vrije fries,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 minuut geleden, ceesv zei:

Dt zal zijn omdat de frequentie opgegeven is in MHz, en jouw tv die waarde wil zien in kHz.

Dus dan dien je er 3 keer een 0 achter te plakken.

Dat dacht ik ook en heb ik net gedaan, is opnieuw aan het scannen.

• Moderator
Geplaatst:

WE hebben je gevraagd of je het onderwerp gelezen hebt, je hebt de verkeerde Symbool snelheid ingegeven.

De juiste waarde kan je in dit onderwerp lezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
8 minuten geleden, ceesv zei:

WE hebben je gevraagd of je het onderwerp gelezen hebt, je hebt de verkeerde Symbool snelheid ingegeven.

De juiste waarde kan je in dit onderwerp lezen.

Ik heb alles nagelezen en ik zie nergens de symboolsnelheid aangegeven. Ik heb geprobeerd op 22000 en op 23000 en nu ga ik ermee stoppen, ik zoek het wel uit ergens anders. 

Geplaatst:
5 minuten geleden, Racer009 zei:

ik zoek het wel uit ergens anders. 

Nou Lyngsat.com is een mooie locatie om te zoeken

image.png.e81cee31cd9aa7dd03a4a32377a5448a.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

• Moderator
Geplaatst:
19 uren geleden, ceesv zei:

Nogmaals alle gegevens.

image.png

Dit is een quote van 19 uur geleden, met dezelfde gegevens!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst: (aangepast)
4 minuten geleden, ceesv zei:

Ja en waar staat dat 27500 2/3 de symboolsnelheid is?? En wat is die 2/3? Simpel hé als je er niets van kent.

aangepast door Racer009
Aanvulling
Geplaatst:
3 minuten geleden, ceesv zei:

En wanneer ik die info volg moet ik 11386.50 ingeven, terwijl me nu gevraagd wordt op 11386000 in te geven. Een leek moet dat allemaal maar weten hé..

• Moderator
Geplaatst:

Helaas, je geeft het zelf aan.

Hier hebben wij ons best gedaan.

Je geeft alleen maar aan dat het werkt, maar niet wat je allemaal hebt ingegeven.

Ik vermoed, dat je slechts een transponder hebt veranderd.

Geplaatst:

denk dat u veel aandacht zoekt of ons een beetje belachelijk wil maken maar geef in :

frequentie : 11386500

symboolsnelheid 27500

polarisatie vertikaal

en van de rest trek je U niks aan en doe een scan.Als het dan niet lukt vraag het aan een deskundige ter plaatse je te helpen want alles is al vele keren uitgelegd.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:
3 minuten geleden, bellejt zei:

denk dat u veel aandacht zoekt of ons een beetje belachelijk wil maken maar geef in :

symboolsnelheid 27500

polarisatie vertikaal

en van de rest trek je U niks aan en doe een scan.Als het dan niet lukt vraag het aan een deskundige ter plaatse je te helpen want alles is al vele keren uitgelegd.

Stond op horizontaal, ik doe straks een nieuwe scan op vertikaal. 

En ik zoek helemaal geen aandacht, nog minder wil ik iemand belachelijk maken, maar wat was er nu zo moeilijk om jouw bovenstaande in het begin te posten?

En bedankt!

Zojuist, Racer009 zei:

symboolsnelheid 27500

polarisatie vertikaal

Dit is tenminste klaar en duidelijk..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen