Ga naar inhoud


Geen beeld op transponders Astra 28.2 G, 11053 H en 11068 V .


astro iris
Ga naar oplossing Opgelost door de vrije fries,

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, astro iris zei:

@Racer009 Op transponder 11386V zitten maar 7 kanalen en op de 11386 H ook zeven kanalen.  Ik heb ergens het vermoeden dat je die samen telt, maar zijn wel twee verschillende transponders, de ene verticaal en de andere horizontaal.

Vandaar mijn vraag welke veel meer

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hou er rekening mee dat de 11386 2 verschillende transponders zijn, de eene is horizontaal en de andere is verticaal ik denk dat je alleen de horizontale hebt opgeslagen.

 

EDIT Mojo en Astro Isis waren me voor 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Mojo zei:

Welke veel meer dan?

Een stuk of 20 ITV1's

4 minuten geleden, D-box zei:

Hou er rekening mee dat de 11386 2 verschillende transponders zijn, de eene is horizontaal en de andere is verticaal ik denk dat je alleen de horizontale hebt opgeslagen.

 

EDIT Mojo en Astro Isis waren me voor 

Dit is latijn voor mij. Maar toch bedankt voor je reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, astro iris zei:

@Racer009 Op transponder 11386V zitten maar 7 kanalen en op de 11386 H ook zeven kanalen.  Ik heb ergens het vermoeden dat je die samen telt, maar zijn wel twee verschillende transponders, de ene verticaal en de andere horizontaal.

Indien je nog steeds geen ITV4 ontvangt, verwijder eens de oude transponder van ITV4 

Mocht ik nu weten hoe ik zoiets moet verwijderen dan zat ik zelfs deze vragen hier momenteel niet te stellen, maar toch bedankt dat je wil helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zijn de zenders

screenshot_20241013194002.jpg

screenshot_20241013194211.jpg

  • Like 1

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Racer009 zei:

Mocht ik nu weten hoe ik zoiets moet verwijderen dan zat ik zelfs deze vragen hier momenteel niet te stellen, maar toch bedankt dat je wil helpen.

We hebben je 3 keer gevraagd naar merk en type tv om je beter te kunnen helpen, dat negeer je maar je denkt dat zonder dat we je kunnen vertellen hoe je dat wist.

 

Het is een beetje een richting verkeer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

We hebben je 3 keer gevraagd naar merk en type tv om je beter te kunnen helpen, dat negeer je maar je denkt dat zonder dat we je kunnen vertellen hoe je dat wist.

 

Het is een beetje een richting verkeer.

TCL 55C645 is het.

Misschien beter terug een echte decoder aanschaffen in plaats van de ingebouwde ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Racer009 zei:

Mocht ik nu weten hoe ik zoiets moet verwijderen dan zat ik zelfs deze vragen hier momenteel niet te stellen, maar toch bedankt dat je wil helpen.

Kijk eens in menu, zoek daar satelliet op, in dat menu kan je transponders verwijderen , toevoegen of aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Racer009 zei:

 

Dat je ook de verticale had ingelezen 

Dan denk ik dat ie al in je zaplijst staat!

 

Zoek maar even.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, astro iris zei:

Kijk eens in menu, zoek daar satelliet op, in dat menu kan je transponders verwijderen , toevoegen of aanpassen.

Heb alles verwijderd.

5 minuten geleden, D-box zei:

Dat je ook de verticale had ingelezen 

Dan denk ik dat ie al in je zaplijst staat!

 

Zoek maar even.

Ik probeer even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Racer009 zei:

Heb alles verwijderd.

Ik probeer even.

Dan kan je zoeken tot je een ons weegt; je hebt immers alles verwijderd?

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat je tv volledig de vrije zenders scannen op astra2

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...