Ga naar inhoud


Geen beeld op transponders Astra 28.2 G, 11053 H en 11068 V .


astro iris
Ga naar oplossing Opgelost door de vrije fries,

Aanbevolen berichten

17 minuten geleden, RicardoBelli zei:

Probeer  eens itv 2  mvg Ricardo 

11386 mhz h 27500 ks/s 

Neen ik stop er mee, ganse dag bijna mee bezig, is genoeg geweest, het is gewoon te moeilijke materie voor mij.

16 minuten geleden, smetje limb.BE zei:

laat je tv volledig de vrije zenders scannen op astra2

Ik stop ermee.

13 minuten geleden, RicardoBelli zei:

Ja misschien  moet  je kijken bij alle dvb-s zenders , zo gaat dat hier als ik nieuwe zenders  er in zet .dus niet kijken bij astra  2  maar bij alle  mvg Ricardo 

 

Sorry te moeilijk, ik begrijp er niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites


signaalkwaliteit amper 10%

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Racer009 zei:

Ok nieuwe poging... wat staat er hier niet juist?

20241020_103804.jpg

Signaalsterkte 100% is ok, maar die signaalkwaliteit 10% lijkt me raar. Anders lijken me alle instellingen correct. bij wijze van experiment, zet eens de polarisatie Horizontaal en kijk eens wat daar de resultaten zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Staat Astra 2, 28 graden echt aangesloten op je disecq ingang A?

 

Het blijft voor ons gissen omdat je niet aangeeft hoe je installatie eruit ziet.

Wij kunnen niet zien hoe jouw schotel eruit ziet en wat voor lnb of diseqc schakelaar je gebruikt en hoe die aangesloten is.

 

Astra 2 op diseqc poort A is ongebruikelijk, maar ik weet niet hoe jouw diseqc schakelaar is aangesloten.

 

 

Het is een beetje een vraag als waarom brand het licht in mijn huiskamer niet.

Zonder te weten hoe je verlichting in je huiskamer eruit ziet is dan ook gissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep van een andere satelliet met dezelfde transponder

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, op een andere satelliet kan die transponder frequentie ook in gebruik zijn, maar wanneer daar de FEC anders is zal hij wel signaal maar geen ontvangst hebben.

 

Astra 2 op diseqc positie A is ongebruikelijk, maar het blijft gissen zonder dat we weten wat hij op het dak heeft staan en hoe het is aangesloten.

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ontvangt wel een zender via de schotel ,misschien  kun je daar een foto van maken zodat wij weten wat je wel ontvangt .en zo kunnen uitsluiten welke satelliet  je wel ontvangt.  maar dan wel  zonder menu,  maar beeld van die zender bvb een film of documentaire  met uiteraart het logo van die zender in beeld. Mvg Ricardo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Single lnb. Vreemd dat ik een heleboel ITV's binnenhaal, maar die die ik echt nodig heb staat er niet tussen, ITV4.

Zojuist, RicardoBelli zei:

Je ontvangt wel een zender via de schotel ,misschien  kun je daar een foto van maken zodat wij weten wat je wel ontvangt .en zo kunnen uitsluiten welke satelliet  je wel ontvangt.  maar dan wel  zonder menu,  maar beeld van die zender bvb een film of documentaire  met uiteraart het logo van die zender in beeld. Mvg Ricardo 

Ben straks terug thuis, doe ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...