Ga naar inhoud


Play sports 7 en 8


Aanbevolen berichten

Ondertussen is al enkele weken geleden play sports 7 toegevoegd dat nog niet echt veel buitenlands voetbal heeft vertoond en play sports 8 is ook al op de kabel te vinden dat voor basis abonnees momenteel open is, daar wordt volgens enkele personen de wielerwedstrijden vertoond voor iedereen dat niet op play6 komt dat vroeger op play sport open zat, 

kan je nog volgen met de rare kronkelingen dat ze maken bij Telenet met hun zenders, play sport open opdoeken om enkele weken later toch nog een nieuwe zender aan te bieden waar het wielrennen zou opkomen dat in België wordt gereden dat op play sport open zat, en dit enkel voor Telenet klanten.

IMG_6849.jpeg

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Toch vrees ik dat dit kanaal 207 betalend zal zijn zoals alle andere playsports zenders.Cyclocross kijken betalend maken dus zoals op HBO max.

Dan zou ook duidelijk zijn waarom kanaal 11 opensports moest verdwijnen.Het zendernummer zit alvast tussen de betalende kanalen.

Dit is enkel mijn veronderstelling en hoop dat ik ongelijk krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kanaal zit gecodeerd in het basis aanbod, dus waarom dan nu al aanbieden in het basis aanbod om dan erna betalend te maken voor enkel play sports klanten.

deze wielersporten zaten in het open net zender, dus zullen ze deze ook nog verder aanbieden voor alle klanten.

alleen zullen enkele klanten moeten zoeken er naar.

(Play sports8 )

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...